برگزاری جلسه ستاد هفته بسیج بخش بیارجمند

جلسه ستاد هفته بسیج بخش بیارجمند شهرستان شاهرود به میزبانی حوزه مالک اشتر این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 15November 2017
برگزاری جلسه ستاد هفته بسیج بخش بیارجمند/// چرا اخبار زمان ندارد!!!!؟؟؟///به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه ستاد هفته بسیج بخش بیارجمند با حضور بخشدار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این بخش در حوزه بسیج مالک اشتر برگزار شد.
 
«حسن کریمی» فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر در سخنانی با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و کارکرد آن در ارکان نظام اسلامی اظهار داشت: امام راحل با بنا نمودن بسیج حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر دوش خود مردم نهاد و با این کار نظام را بیمه کرد.
 
وی افزود: فرهنگ بسیجی همراه با اخلاص و ایثار و مردم داری و خدمت و ولایتمداری و تلاش برای رشد معنوی در ابعاد مختلف برای خود و دیگران است و امروز جامعه اسلامی ما و دنیا به این فرهنگ مترقی نیاز دارد.
 
کریمی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسه برای همکاری و همراهی نهاد‌ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این هفته است و امیدواریم بتوانیم همه در مسیر رشد و تعالی کشور و نظام گام برداریم.
 
«روح‌الله کریمی» بخشدار بیارجمند نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج و ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر با بیان اینکه با فرهنگ بسیجی می‌توان به پیشرفت رسید گفت: ترویج فرهنگ بسیج در جامعه کمک می‌کند تا کشور به سمت پیشرفت و تعالی گام بردارد و ما در برابر توطئه‌های مقاومت کنیم و باید تلاش کرد این فرهنگ را در جامعه جاری شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار