مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

جمع‌آوری اسناد مربوط به شهدا منتقل کننده میراث دفاع مقدس است

«مصطفی خزاعی» گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بدون شک می‌تواند سرچشمه‌ای برای تعالی انسانیت باشد و جمع‌آوری اسناد مربوط به شهدا در انتقال میراث آن تأثیرگذار است.
کد خبر: ۲۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 14November 2017

ارزش‌های دفاع مقدس سرچشمه‌ای برای تعالی انسان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «مصطفی خزاعی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، امروز (سه‌شنبه) در ششمین جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس که در سالن شهید مسلمیان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه صفر، با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: جمع‌آوری و حفظ اسناد دفاع مقدس، از عمده‌‌ترین و مهم‌ترین کارهایی است که باید در جامعه انجام شود.

«مصطفی خزاعی» در ادامه با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس بدون شک می‌تواند سرچشمه‌ای برای تعالی انسانیت باشد، تصریح کرد: جمع‌آوری اسناد مربوط به شهدا، رزمندگان و ایثارگران در انتقال این میراث ارزشمند بسیار تأثیرگذار است.

وی مسئولیت کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس در این زمینه را سنگین دانست و یادآور شد: تلاش‌هایی که اعضای این کمیته دارند به حتم اثر بخش بوده و راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس، بیان داشت: آموزش و پرورش همدان با 214 شهید فرهنگی و هزار و 74 شهید دانش آموز نقش پررنگی در دوران دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار