صفری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کمک‌های بلاعوض دولت باید در حدی باشد که مردم بتوانند منازل خود را بسازند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تخریب منازل استان را بیش از 70 درصد عنوان کرد و گفت: کمک‌های بلاعوض دولت باید در حدی باشد که مردم بتوانند منازل خود را بسازند.
کد خبر: ۲۶۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 14November 2017

کمک‌های بلاعوض دولت باید در حدی باشد که مردم  بتوانند منازل خود را بسازند«احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه با همت و کمک وزارت بهداشت و امدادگران مشکلی در تامین دارو نداریم، اظهار داشت: تا کنون کمک‌های مردمی در حال اعزام شدن به مناطق آسیب‌دیده است. به شدت با کمبود مواد غذایی و وسایل گرمایشی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین درآمد مردم کرمانشاه از راه کشاورزی و دامداری تامین می‌شود، گفت: در پی وقوع این حادثه دامداری‌ها و انبار علوفه مردم تخریب شد، که انتظار ما از دولت این است در بودجه‌ای برای حادثه‌های احتمالی در اختیار دارد، اعتبار قابل توجهی به استان کرمانشاه و بازسازی مناطق مسکونی و دامداری استان تخصیص دهد.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: پس از آوار برداری و رسيدگی به مصدومان،‌ مرحله بعدی اسکان موقت و سپس بازسازی منازل برای اسکان دائمی مردم زلزله زده خواهد بود.

صفری با اشاره به بودجه در دست دولت خاطرنشان کرد: امیدواریم کمک‌های بلاعوض دولت به مردم آسیب دیده کرمانشاه به گونه‌ای باشد که بتوانند خانه و دامداری ‌از دست رفته‌شان را بازسازی کنند.

نماینده خانه ملت گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب بیشترین خسارت را متحمل شده که در این شهرستان بیش از 12 هزار خانواده خانه‌هایشان را از دست دادند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار