استاندار لرستان خبر داد؛

آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

«سید موسی خادمی» از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی این استان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله، بلافاصله نیروها و امکانات استان برای کمک به هموطنانمان بسیج شده و به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۲۶۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ - 14November 2017
آمادگی لرستان برای یاری رسانی به زلزله زدگان
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان، ضمن عرض تسلیت به عموم مردم کشور، خاصه خانواده‌های مصیبت دیده کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله، بلافاصله نیروها و امکانات استان برای کمک به هموطنانمان بسیج شده و به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به ارسال تجهیزات، امکانات ماشین‎آلات و نیروی انسانی جهت به کارگیری در عملیات امداد و نجات در مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: تاکنون 2770 دستگاه چادر و 6400 تخته پتو توسط جمعیت هلال احمر استان به این مناطق اعزام شده است.

دکتر خادمی ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد امداد و تیم تجسس با تجهیزات مربوطه و سگ زنده‌یاب هلال احمر به این مناطق اعزام شده‌اند.

استاندار لرستان با بیان این‌که تیم ارزیاب جهت برآورد میزان خسارت وارده از طرف هلال‌احمر به کرمانشاه اعزام شده است، گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانسی و هشت دستگاه آمبولانس سبک هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی نیز طی این مدت به کرمانشاه اعزام شده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: سه تیم جراح پزشکی به همراه اکیپ کامل جراحی توسط دانشگاه علوم پزشکی و یک تیم کامل پزشک و متخصص تعیین هویت اجساد کشته شدگان از طرف پزشکی قانونی به مناطق حادثه دیده فرستاده شده است.

دکتر خادمی از ارسال چهار دستگاه تانکر 12000 لیتری آب شرب توسط آبفار و سه دستگاه 10000 لیتری از سوی آبفای استان خبر داد و  اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان یک اکیپ ترمیم لوله و شبکه انتقال آب و یک گروه تعمیرات سیستمهای برقی تأسیسات با تجهیزات کامل به سرپل ذهاب اعزام کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه 20000 بطری آب معدنی 2.5 و 1.5 لیتری به مناطق حادثه دیده ارسال شده است، اضافه کرد: تولید و بسته‌بندی شبانه‌روزی آب آشامیدنی توسط شرکت آبفا به صورت مرتب در حال انجام بوده و محمولههای تولید شده روزانه بارگیری و به کرمانشاه اعزام میشوند.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم که با حمایت و همیاری آحاد ملت، خسارات وارده به سرعت جبران و زندگی دوباره به این دیار برگردد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار