وصیت‌نامه شهید سیدمحمود موسوی/ اسلام به خون شهدا نیاز دارد

شهید موسوی در وصیت‌نامه خود آورده است: شهید همیشه زنده است و درخت اسلام احتیاج به خون شهدا دارد تا بارور شود و به پیروزی کامل برسد.
کد خبر: ۲۶۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ - 15November 2017
وصیت‌نامه شهید سید محمود موسوی/ اسلام به خون شهدا نیاز دارد
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید محمود موسوی» در سال 1344 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 23 خرداد 1360 در دارخوئین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

شرافتمندانه‌ترین مرگ‌ها شهادت است. ما سرباز اسلام هستیم و باید از کشور و میهن و دین و وطن خود دفاع کنیم. تا آخرین قطره خون در برابر کفار ایستادگی می‌کنیم و اگر لیاقت شهادت هم داشته باشیم شهید می‌شویم.

 خدایا، به مردم ما، به ملت شهیدپرور ما ایمان و صبر عطا کن. ما باید تا آخرین نفس از رهبر انقلاب اسلامی پیروی کنیم و گوش به فرمان او باشیم. ما باید پیروز شویم و قسم به جدم سیدالشهدا (ع) که ما پیروز می‌شویم.

من از خواهران و برادران خوبی که خدا نصیب من کرد خدا را هر روز صد هزار مرتبه شکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که راهم را ادامه دهند تا اسلام به پیروزی کامل برسد. خدایا تو به آن‌ها کمک کن تا بتوانند شهادت مرا تحمل کنند.

 پدر و مادر، خیال نکنید شهید مرده است، شهید همیشه زنده است و شما افتخار کنید که شهید در راه اسلام می‌دهید. درخت اسلام احتیاج به خون شهدا دارد تا بارور شود و به پیروزی کامل برسد.

 در آخر از همه شما خواهران و برادران عزیزم خداحافظی می‌کنم.

والسلام

سید محمود موسوی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار