«صائبی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیام یادواره شهدای فاتحین تشکیل جبهه جهانی مستضعفین است/ اعلام برنامه‌های گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت

سخنگوی یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین گفت: پیام یادواره شهدای فاتحین تشکیل جبهه جهانی مستضعفین در مقابل استکبار جهانی بوده و امروز اقتدار جهان اسلام به رهبری حضرت امام خامنه‌ای و به همت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در دنیا افتخارآفرین و باعث عزت جهان اسلام شده است.
کد خبر: ۲۶۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 21November 2017
پیام یادواره شهدای فاتحین تشکیل جبهه جهانی مستضعفین است/ اعلام برنامه‌های گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت«محمد صائبی» سخنگوی یادواره شهدای مدافع حرم «فاتحین» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن نام و خاطره تمامی شهدای جبهه مقاومت، اعلام تشکیل امت واحده‌ای است که برای دفاع از مسلمین در حال جنگ هستند و در این راه به شهادت می رسند.
 
مسوول روابط عمومی شهدای مدافع حرم افزود: یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین با عنوان گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت «امت واحده» مقارن با  اول آذر و آغاز هفته بسیج برگزار می شود. در این مراسم علاوه بر خانواده شهدای فاتحین، خانواده‌های «فاطمیون»، «زینبیون»، «حیدریون»، «حشد الشعبی» و «حزب الله لبنان» نیز حضور دارند. 
 
صائبی با اشاره به اهداف یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین ادامه داد: تشکیل جبهه جهانی مستضعفین در برابر استکبار جهانی از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم است.

وی ضمن بیان برخی بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای درخصوص عظمت اسلام تاکید کرد: این تلاش‌ها به ثمر نشسته و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در این عرصه در حال پیکار هستند.

سخنگوی یادواره شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حرم را ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم در حقیقت پیروان و ادامه‌دهنده نهضت سرخ حسینی هستند و با اقتدار و مقاومت در این عرصه عظمت و اقتدار جهان اسلام را به جهانیان نشان دادند.
 
وی با اشاره به حضور شخصیت های ملی و بین المللی در این مراسم بیان کرد: مراسم چهارشنبه اول آذر از ساعت ۱۴ با حضور قشرهای مختلف مردم در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود. رونمایی از سرود فاتحین، تقدیر از برخی از شهدای جبهه مقاومت و سخنرانی مقامات لشکری و کشوری از جمله برنامه های این مراسم است. 
 
وی نمایش تصاویر شهدا و مکان‌های عملیاتی جبهه مقاومت را از دیگر برنامه‌های این مراسم دانست و خاطرنشان کرد: غرفه مشاوره خانواده معظم شهدا، غرفه مشاوره ازدواج به سبک و سیره شهدا، چگونگی برنامه ریزی و برگزاری ازدواج های آسان، عرضه محصولات تولیدی فرهنگی با محوریت شهدای جبهه مقاومت و غرفه مشاوره برای خانواده شهدا، غرفه ویژه برای کودکان با محوریت شهدا از دیگر برنامه های این مراسم است. 
 
انتهای پیام/ 191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار