برگزاری اولین مراسم سالگرد شهید گمنام در زنجان

اولین مراسم سالگرد شهید گمنام در پادگان امام حسن عسگری(ع) زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 15November 2017
اولین مراسم سالگرد شهید گمنام در زنجان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، پیش از ظهر امروز اولین مراسم سالگرد شهید گمنام در پادگان امام حسن عسگری(ع) زنجان با حضور آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه استان، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.
 
در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر تقویت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: باید راه و هدف این شهیدان در جامعه حفظ شود.
 
آیت‌الله خاتمی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است و دشمنان از این اقتدار و عزت می‌ترسند.
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان باید برای همیشه زنده بماند، گفت: تحقق این امر این است که خانواده‌های آنها را احترام بگذاریم و نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراموش شود.
 
وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن کشور دارند و همه باید برای خدمت به این خانواده ها تلاش کنند و خانواده شهدا خود سنگرداران و پاسداران اصلی انقلاب اسلامی هستند.
 
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده‌اند، تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب باید به جوانان به خوبی بیان و تبیین شود.
 
امام جمعه زنجان اضافه کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها به خاطر جان فشانی‌های شهیدان بوده و بزرگترین انقلاب دینی را حضرت امام خمینی (ره) ایجاد کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها