فرمانده انتظامی فارس:

امنیت موجود در فارس نشان‌دهنده از خودگذشتگی نیروهای انتظامی است

فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم تشییع پیکر پنج شهید ناجا گفت: استان فارس در دو سال متوالی در راستای ارزیابی احساس امنیت به عنوان استان برتر شناخته شده است و این نشان‌دهنده تلاش و از خودگذشتگی نیروهای مخلص و ولایت‌مدار انتظامی استان است.
کد خبر: ۲۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 15November 2017
در جهت آسایش و امنیت کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرتیپ دوم «احمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی فارس امروز در مراسم تشییع پیکر پنج شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی و سپاه که در مرکز فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با بیان اینکه این شهدا در دوران دفاع مقدس و بعد از پذیرش قطعنامه به شهادت رسیدند اظهار داشت: تعداد چهار تن از این شهدا متعلق به نیروی انتظامی و یک تن از این شهدا سرباز سپاه پاسداران می‌باشد که امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور شیراز تشییع و در شهرهای زرقان، فسا و شیراز خاکسپاری خواهند شد.

وی افزود: در راستای تأمین آسایش و امنیت جامعه، نیروی انتظامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در مقابل مخلان امنیت ایستادگی و با آنها برخورد خواهد کرد.

گودرزی بیان داشت: استان فارس در دو سال متوالی در راستای ارزیابی احساس امنیت به عنوان استان برتر شناخته شده است و این نشان‌دهنده تلاش و از خودگذشتگی نیروهای مخلص و ولایت‌مدار انتظامی استان است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای بعثی عراق نه تنها نتوانستند به اهداف شوم خود برسند حتی در مقطعی نیز نیروهای جمهوری اسلامی ایران تا 40 کیلومتری خاک عراق پیش رفتند و شهر زبیدات را تسخیر کردند که این اقدام در سال 61 اتفاق افتاد.

وی با اشاره تشییع شهدای تازه تفحص شده ناجا تصریح کرد: این شهدا جز 54 شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی است که در آخرین روزهای دفاع جانانه نیروهای مسلح و بعد از زمان اعلام آتش‌بس و قطعنامه 598 سازمان ملل به شهادت رسیده‌اند.

 
گودرزی در پایان گفت: یک شهید نیروی انتظامی نیز جهت سیر مراحل شناسایی نهایی در تهران می‌باشد که با سیر مراحل آن، این شهید والامقام نیز در استان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

به گزارش دفاع پرس،‌ شهید «عباس دانایی‌پور»، شهید «جعفر رزمجو» و سرباز شهید سپاه «محمد نوروزی» امروز در شیراز تشییع و خاکسپاری شدند و شهیدان «مهدی کاظمی» و «مظفر کریم‌زاده باقرآبادی» روز پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه در زادگاه خود شهر زرقان و شهر فسا تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار