معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

اجرای 660 برنامه در هفته بسیج یزد

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد از اجرای 660 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سراسر این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 15November 2017
اجرای 660برنامه در هفته بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سرهنگ «علی استادی» معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد امروز در نشست خبری هفته بسیج، اظهار داشت: 5 آذر ماه سال 58 امام خمینی دستور تشکیل بسیج عمومی را برای مقابله با اقدامات احتمالی دشمن صادر کرد، به همین منظور 29 آبان تا 5 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نام گرفته است.
 
وی افزود: از خودگذشتگی و جانفشانی‌های بسیجیان از ابتدا تاکنون برکسی پوشیده نیست و روحیه مقاومت و ایستادگی آنها سبب سازندگی در بیشتر عرصه کشور شده است.
 
معاون اجرایی سپاه الغدیر در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: 660 برنامه در سراسر استان یزد برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با شعار محوری «بسیج مظهر مردم سالاری دینی است» تدوین شده و اجرا خواهند شد.
 
سرهنگ استادی به برنامه‌های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و متذکر شد: تجمع بزرگ «شکوه مقاومت» بسیجیان، فضاسازی و تبلیغات محیطی، ویژه برنامه تلویزیونی «مدرسه عشق»، آغاز اجرای پروژه محرومیت‌زدایی در استان، افتتاح طرح شهید «دکتر رهنمون»، برگزاری جشنواره سراسری شعر«قد قامت زخم»، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، همایش سراسری بسیج اساتید و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه در طول این هفته از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان یزد خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها