سرباز وظیفه «امین سربندی» در شازند به شهادت رسید

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 15November 2017
 سرباز وظیفه «امین سربندی» در شازند به شهادت رسیدبه گزارش دفاع پرس از اراک، سرهنگ «بیژن جنتی» فرمانده انتظامی شهرستان شازند، ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در حدود ساعت 5 صبح امروز، یکی از یگان‌های انتظامی گزارشی از عدم توجه به ایست پلیس و متواری شدن دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام می‌کند و بلافاصله موضوع به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اعلام می‌شود.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای توقیف این خودروها آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری 12 شهرستان شازند نیز با قرار دادن تمامی علائم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم، در یکی از محورهای مواصلاتی مستقر می‌شود.

سرهنگ جنتی تصریح کرد: در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یکی از خودروهایی که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه «امین سربندی» برخورد می‌کند که این سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس، هر دو دستگاه خودرو که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و  متوقف شدند و یکی از سرنشینان خودروها دستگیر شد و  تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

خاطرنشان می‌شود، سرباز شهید امین سربندی 23 ساله و اهل و ساکن شهرستان شازند بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار