همدردی مسئولان مازندران با هموطنان زلزله زده در کرمانشاه

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با تسلیت به در پی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه زلزله با بازماندگان آنان اظهار همدردی کردند.
کد خبر: ۲۶۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ - 15November 2017
همدردی مسئولان مازندران با هموطنان زلزله زده در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان و «محمد اسلامی» استاندار مازندران طی پیام مشترکی، جان باختن تعدادی از هموطنانمان عزیز در زلزله غرب کشور را تسلیت گفتند و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.
 
در بخشی از این پیام آمده است: حادثه تلخ و دردناک جان باختن و مصدومیت تعداد کثیری از هموطنان عزیز در زلزله اخیر غرب کشور موجب اندوه شده و تالم فراوان و روح و روان و خاطر مردم عزیز کشور و مردم مومن و پرعطوفت مازندران را آزرده و متأثّر کرده است.
 
اینجانبان ضمن ابراز همدردی و تعظیم در برابر مشیت و عظمت بیکران الهی، با تاثر فراوان، درگذشت هموطنان عزیز در این حادثه تاسف بار را تسلیت عرض کرده، برای جان باختگان این حادثه، غفران و رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت داریم.
 
بر خود فرض می‌دانیم؛ ضمن آرزوی سلامتی و عافیت عاجل برای مصدومان این حادثه ناگوار، آمادگی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه مازندران و تمام دستگاه های اجرایی و نهادها را برای امدادرسانی لازم به هموطنان عزیز در مناطق زلزله‌زده اعلام کنیم. لذا از مردم عزیز و نوعدوست مازندران تقاضا داریم کمک‌های نقدی خود را به (شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، تجارت، سپه، آینده، دی، رسالت و شهر به نام جمعیت هلال احمر) واریز کنند.
 
امید است؛ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و همت مردم و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرامش روحی هر چه زودتر به مردم عزیز آسیب دیده در زلزله غرب کشور بازگردد و روند بازسازی بناهای مسکونی، اداری، درمانی و... این مناطق آغاز شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار