فرمانده بسیج گلوگاه خبر داد؛

اجرای 200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گلوگاه

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه از اجرای 200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 15November 2017
اجرای ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در گلوگاهبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسن حسنی» فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش داریم تا در هفته بسیج امسال که با شعار «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» برگزار می‌شود حضور افراد و اقشار مختلف را در برنامه‌ها و فعالیت‌ها افزایش دهیم.
 
وی افزود: حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی و رزمی، کمک به دولت جهت سازندگی کشور، ایستادگی و مقاومت در عرصه‌های مختلف و همچنین حضور مردم در سرنوشت اجتماعی از اهداف بسیج است.
 
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه با اشاره به فعالیت حوزه‌های بسیج گلوگاه عنوان کرد: این شهرستان دارای 60 پایگاه مقاومت بسیج با پنج حوزه فعال با نام‌های تاسوعا، پیامبر اعظم (ص)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت علی‌اکبر (ع) است.
 
حسنی در مورد پیش‌برنامه‌های هفته بسیج افزود: مسابقات تکواندو با عنوان شهدا مدافع حرم، دو یادواره شهدا، برگزاری آموزش طب اسلامی، رژه خودرویی و طرح واکسیناسیون دام و طیور در مناطق محروم و همچنین ویزیت رایگان با حضور پزشکان متخصص در سطح شهرستان، روستاها و مدارس با نام طرح صحت و سلامت در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه عنوان کرد: فراخوان گردان بیت‌المقدس، پیاده‌روی و کوهپیمایی، گشت‌های عملیاتی محله‌محور، مسابقات تیراندازی برای کارکنان دولت و رژه دوچرخه‌سواران نیز از برنامه‌هایی است که قبل از آغاز هفته بسیج انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در نظر داریم برای رفع محرومیت تا پایان امسال 15 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی به بهره‌برداری برسانیم که در حال حاضر پنج واحد در حال ساخت است و  تا پایان هفته بسیج یک  واحد تکمیل خواهد شد.
 
حسنی اضافه کرد: در این هفته یادواره شهدا، 11 مسابقه ورزشی در رشته‌هایی مانند تکواندو، تیراندازی، والیبال و... برگزار و سالن ورزشی صالحین نیز افتتاح خواهد شد.
 
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت گلوگاه گفت: در هفته بسیج همایش علمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، همایش فرهنگی با محوریت بصیرت‌افزایی، تجلیل از خانواده شهدا، طرح فرهنگی میقات که خدمت‌رسانی به مردم در 15 محله شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایش بزرگ بسیجیان با عنوان منجی بین‌المللی به اجرا خواهد آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها