علیرضا مختارپور:

کودکان کتابخوان بزرگ مردان و زنان آینده کشور خواهند بود/ برنامه‌های فرهنگی در آینده به ثمر خواهند رسید

دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه کودکان کتابخوان، بزرگ مردان و زنان آینده کشور خواهند بود، گفت: برنامه‌های فرهنگی در آینده به ثمر خواهند رسید.
کد خبر: ۲۶۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ - 15November 2017
کودکان کتابخوان بزرگمردان و زنان آینده کشور خواهند بود/ برنامه های فرهنگی در آینده به ثمر خواهند رسیدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم «تجليل از مقام كتابدار و كتابخوانان برگزيده كشوری» با حضور «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا مختارپور» دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، «مجید غلامی‌جلیسه» دبیر هفته کتاب، «جعفرپور» رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، «امیر احمدرضا گرامی» مدیر سازمان تاریخ و ادبیات دفاع مقدس و «علی مرادخانی» معاون هنری وزارت ارشاد در تالار وحدت برگزار شد.

مختارپور دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با تسلیت زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: 24 آبان‌ماه سالروز رحلت علامه طباطبایی است. امیدوارم شاگردان این استاد گرانقدر همانند شهید مرتضی مطهری سرمشق کتابداران قرار گیرند.

وی گفت: کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور در پاسخ به اعتماد و احترام مسئولین وزارت ارشاد جلوه‌های باشکوهی از تلاششان را در کتابخانه‌های شهرها و روستاها به ظهور و بروز می‌رسانند. از همه کسانی که در تامین و ترمیم کتابخانه‌ها تلاش کرده‌اند صمیمانه سپاسگذارم.

دبيركل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی از آن نوع فعالیتی نیستد که نتیجه آن به‌زودی به ثمر بنشیند. کودکانی که امروز در کتابخانه‌ها مشغول کتابخوانی‌اند، بزرگ زنان و بزرگ مردان این سرزمین خواهند بود.

رونمایی از 2 پویانمایی برگزیده سال، 2 مسابقه کاریکاتور و قطعه موسیقی «کتابدار» با شعری از محمود اکرامی و خوانندگی سیدمحمد عبدالحسینی از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها