تکرار ادعاهای کودکانه آل خلیفه علیه ایران

وزارت کشور بحرین مدعی شد یک نفر را در ارتباط با حمله به خودروی پلیس این کشور بازداشت کرده و با طرح ادعایی کودکانه ایران را به دست داشتن در آموزش این فرد متهم کرده است.
کد خبر: ۲۶۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ - 15November 2017
تکرار ادعاهای کودکانه آل خلیفه علیه ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وزارت کشور بحرین مدعی شد یک نفر را به اتهام حمله به خودروی نیروهای پلیس بازداشت کرده است. بحرین مدعی شده فرد بازداشت شده با ایران در ارتباط بوده و یک متهم دیگر این حمله نیز به ایران متواری شده است. در ادامه وزارت کشور بحرین ادعا کرده است این باند دونفره مسئول حمله به یک خودروی پلیس بوده و ارتباط نزدیکی با نیروهای سپاه ایران داشته اند.

بر اساس ادعای بی پایه و اساس رژیم آل خلیفه شناسایی این باند دو نفره باعث شده تا از وقوع حملات بزرگی که مسئولان ارشد دولتی را هدف گرفته بود، جلوگیری شود. رژیم آل خلیفه ادعا کرده است  این باند طرحی برای حمله به سه خط انتقال نفت بحرین داشته‌اند و به وسیله نیروهای سپاه ایران آموزش دیده بودند.

بحرین با تکرار ادعاهای نخ نمای خود علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شده  سپاه ایران برای این افراد مواد منفجره و بودجه مالی فراهم کرده و این افراد در سال 2011 ابتدا به سوریه و پس از آن به ایران سفر کرده و پس از بازگشت از ایران اقدامات «تروریستی» خود را آغاز کرده‌اند.

چند روز پیش نیز بحرین بار دیگر ایران را به دست داشتن در انفجار لوله نفت متهم کرده بود، وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این ادعاها گفته بود: ظاهرا تنها چیزی که مقامات بحرینی پس از هرحادثه‌ای که در آن جزیره رخ می‌دهد آموختند بر زبان جاری می‌سازند و متهم کردن ایران است، آنها باید بدانند دوران این گونه سخنان واهی و دروغ و زمان چنین فرافکنی ها و اتهام زنی‌های کودکانه تمام شده است.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها