بازدید سرلشکر سلیمانی از مقر رزمندگان نُجَباء در «البوکمال» سوریه

مرکز فرماندهی نُجَباء در سوریه از حضور سرزده فرمانده نیروی قدس در جمع رزمندگان این گروه مقاومت در شهر مرزی البوکمال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 16November 2017

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود از هفته گذشته موفق به بیرون راندن تروریست‌های تکفیری داعش از «البوکمال» شده و توانستند تمامی حملات این گروه تروریستی برای بازپس‌گیری این شهر را ناکام بگذارند.

مقاومت اسلامی نُجَباء نیز از ماه‌ها قبل، با استقرار دو تیپ از رزمندگان خود در حدود مرزی عراق و سوریه، برای آزادسازی البوکمال برنامه‌ریزی کرده بود که نقش بسزایی در این فتوحات داشت.

در ادامه درگیری‌ها در البوکمال و شدت یافتن درگیری‌ها، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جمع رزمندگان نُجَباء حاضر شد و با فرماندهان میدانی این گروه مقاومت دیدار کرد.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» طی این حضور سرزده، از نزدیک در جریان آخرین تحولات و برنامه‌ریزی‌های آتی جبهه مقاومت برای آزادسازی کامل این منطقه استراتژیک قرار گرفت.

وی همچنین با تاکید بر مبانی جهاد و مقاومت، پیروزی نهایی را از آن اسلام و جبهه حق عنوان کرد.

شایان ذکر است، شهر مرزی البوکمال در استان دیر الزور سوریه واقع شده است که به دلیل نزدیکی به مرز عراق، یکی از شاه‌راه‌های کلیدی تروریست‌های تکفیری داعش برای ارتباط بین عراق و سوریه و نیز آخرین مقر آنان در سوریه قلمداد می‌شود.

بازدید سردار سلیمانی از رزمندگان نُجَباء در «البوکمال» سوریه

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار