رحیم پور ازغدی در آیین گرامیداشت سرلشکر شهید تهرانی مقدم:

تفکر و تلاش «تهرانی‌مقدم‌»ها باعث دستیابی ایران به موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن شد/ آمریکا از تفکر، اراده و ایمان جوانان ایرانی هراس دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز به مدد تفکر و تلاش‌های «تهرانی‌مقدم‌»ها جمهوری اسلامی ایران از موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن برخوردار است و به عنوان قدرت موشکی در جهان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ - 16November 2017
تفکر و تلاش تهرانی مقدم‌ها باعث شد ایران از موشک‌های دور برد و نقطه زن برخوردار باشد/ آمریکا از تفکر، اراده و ایمان جوانان ایرانی حراص دارد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «حسن رحیم پور ازغدی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آیین گرامیداشت سرلشکر شهید «حسن تهرانی مقدم» که صبح امروز در ستاد نیروی هوا فضای سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار داشت:‌ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی تا کنون دو تفکر در کشور وجود دارد؛ تفکر نخست این است که چون نداریم، پس تکلیفی نیز نداریم؛ اما تفکر دوم که تفکر تهرانی مقدم‌هاست این است که تکلیف داریم و باید به قدرت برسیم.
 
وی ادامه داد: در تفکر نخست تسلیم شدن مجاز و مباح است و باید دست از شعارهای انقلابی برداریم و بدون قدرت به مذاکره بپردازیم؛ این رویکرد جریان غرب‌گرا و سازش‌گراست.
 
رحیم پور ازغدی خاطرنشان کرد:‌ مذاکره بدون قدرت بی‌نتیجه است و اینکه بگوییم «بدهید برود» در مقابل دشمنان نقطه پایانی ندارد. اگر در ابتدای جنگ تحمیلی با دشمن بعثی اقدام به مذاکره کرده بودیم تا کنون نیز مشغول مذاکره با بعثی‌ها بودیم و بخش‌هایی از خاک کشورمان همچنان در اشغال دشمن بود؛ اما چون ایستادیم و مقاومت کردیم و به قدرت رسیدیم، پیروز شدیم و امروز توان دفاعی ما به گونه‌ای است که دشمن اجازه حمله به کشور ما را به خود نمی‌دهد.
 
عضور شورای انقلاب فرهنگی در خصوص تفکر دوم گفت: تفکر شهید تهرانی مقدم و تهرانی مقدم‌ها باعث شد ما در نخستین سال جنگ توپ‌های غنیمتی به دست آوریم و سپس توپخانه‌ی سپاه را تشکیل دهیم. همچنین بعد از آن توانستیم با کمک یکی دو کشور صنعت موشکی را در کشورمان پایه گذاری کنیم و ارتقا دهیم امروز به مدد آن تفکر و تلاش‌هایی که صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران از موشک‌ها دور برد و نقطه زن برخوردار است و به عنوان قدرت موشکی در جهان شناخته می‌شود.
 
رحیم پور ازغدی در ادامه با اشاره به نقش سوریه در کمک به ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: سوریه تنها کشور حامی و مدافع ما در دوران دفاع مقدس بود، پیش از انقلاب اسلامی نیز سوریه محل آموزش نظامی مبارزان انقلابی بود. اکنون نیز سوریه در خط دفاع از جبهه مقاومت و ایران اسلامی قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: جنگ در سوریه به اعتقاد بسیاری جنگ نیابتی بین ایران و آمریکاست و امروز شاهدیم که با نابودی تکفیری‌ها و داعش جبهه مقاومت به پیروزی رسیده و حامیان آنان یعنی آمریکا به شکست رسیده‌اند؛ این نتیجه تفکر تهرانی مقدم‌هاست.
 
عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد:‌ اعراب چندین بار با اسراییل جنگیدند و هر بار شکست خوردند؛ ولی چه شد که در یکی دو دهه اخیر اسراییل در چهار جنگ پیایی در مقابله با جبهه مقاومت و حزب الله شکست خورد. امروز تفکر مقاومت و ایستادگی نتایج خود را نشان داده است و آمریکا و استکبار از این تفکر، اراده و ایمانی که برا آمده از این تفکر است، هراس دارند؛‌ هراس آنان از موشک و تجهیزات دفاعی ما نیست که البته باید این‌ها را داشته باشیم؛ اما هراس آنان از تفکر جوانان دهه 60 است که مدافعان حرم نشان دادند آن خط و تفکر با قدرت ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها