جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

5 هزار میلیارد تومان هزینه بازسازی سرپل ذهاب/ ضعف مدیریت در توزیع کمک‌های مردمی بین زلزله‌زدگان

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هزینه بازسازی منازل مسکونی شهرستان سرپل ذهاب را بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان برشمرد و گفت: مدیریت خوبی در توزیع کمک‌های مردمی در برخی مناطق زلزله‌زده صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۲۶۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 16November 2017
پنج میلیارد تومان هزینه بازسازی سرپل ذهاب/ مدیریت خوبی در توزیع کمک‌های مردمی در برخی مناطق زلزله زده صورت نمی‌گیرد
«سیدقاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه وسعت و گستردگی مناطق آسیب‌دیده به حدی است که کمک‌های فراوان‌تری را می‌طلبد، اظهار داشت: چادر برای اسکان موقت و مواد غذایی مهم‌ترین نیاز مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مدیریت خوبی در توزیع کمک‌های مردمی در برخی مناطق زلزله زده صورت نمی‌گیرد، گفت: در حالی که استان کرمانشاه سردسیر است، مردم شهرستان ثلاث باباجانی و شهر تازه آباد به شدت با کمبود وسایل گرمایشی، آب بسته بندی شده و مواد غذایی مواجه هستند و در شرایط سختی به سر می‌برند.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس بیشترین خسارت جانی و مالی را مربوط به شهرستان سرپل ذهاب دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود برای بازسازی خانه‌های این شهرستان مبلغی بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان هزینه شود که امیدواریم از کمک و تسهیلات بلاعوض دولت این بحران هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

وی که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه حضور یافته است، در پایان گفت: وقتی شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی که از وسعت و گستردگی بالایی برخوردار هستند این‌چنین تخریب شده‌اند، باید چاره‌ای اساسی برای پایتخت کشور در مقابل چنین بحران‌هایی اندیشید.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار