سردار مومنی مطرح کرد؛

اولویت‌های ناجا در مناطق زلزله زده/ تخصیص جایگاه‌های مخصوص برای توزیع کمک‌های مردمی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با سرقت را یکی از اولویت‌های ناجا در مناطق زلزله‌زده اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ کرامت مردم، باید جایگاه‌های مخصوص همچون مدارس و مساجد برای توزیع کمک‌های مردمی در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۲۶۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ - 16November 2017
مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های ناجا در مناطق زلزله زده/ تخصیص جایگاه‌های مخصوص برای توزیع کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جلسه قرارگاه عملیات فرماندهی و مدیریت بحران ناجا مستقر در شهرستان «سرپل ذهاب»، اظهارداشت: به منظور حفظ کرامت مردم، باید جایگاه‌های مخصوص همچون مدارس و مساجد برای توزیع کمک‌های مردمی در نظر گرفته شود.

وی وضعیت امنیت در منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ناجا با تمام توان برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده به میدان آمده است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه شرایط روز به روز در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از درد و آلام مردم را کاهش دهیم.

سردار مومنی با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های ناجا در مناطق زلزله زده است، اضافه کرد: روز گذشته، دو سارق غیربومی که برای سرقت از زلزله زدگان وارد شهر سرپل ذهاب شده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
 
وی به ایست و بازرسی‌های پلیس در طول مسیر مناطق زلزله‌زده اشاره و بیان کرد: همچنین روز گذشته، فردی که قصد خارج کردن 40 تخته پتو از شهر سرپل ذهاب را داشت، دستگیر شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار