مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

امروز در گستره جهان اسلام مشغول دفاع از حق هستیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: مدافعین عزیز انقلاب، سوسنگرد را حفظ و دشمن را وارد جهنم کردند، امروز هم دشمنان می‌خواهند انقلاب را بشکنند و اگر آن روز در مرزها مشغول دفاع بودیم امروز در گستره جهان اسلام مشغول دفاع از حق هستیم.
کد خبر: ۲۶۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 16November 2017
امروز تن اسرائیل با شنیدن نام جبهه اسلامی به لرزه می‌افتدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در همایش فاتحان سوسنگرد با تسلیت سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام 0ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و نیز شهادت مدافع حرم شهید «فرهنگی والا» و جانباختگان زمین لرزه کرمانشاه، اظهار داشت: این برنامه برای پاسداشت یاد شهداست، روزهای اول انقلاب را فراموش نخواهیم کرد که توطئه‌های آمریکای جنایتکار بواسطه  انقلاب اسلامی خنثی شد.

وی ادامه داد: ارتش عزیز، نیروی هوایی مقتدر و سپاه عزیز مشغول خنثی کردن توطئه‌ها در ابتدای انقلاب بودند و سپاه به عنوان مولود انقلاب مشغول خنثی کردن توطئه کردستان بود که جنگ تحمیلی با توطئه غرب آغاز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان برای شکستن انقلاب وارد شده بود، بیان کرد: دشمن موفق به این کار نشد زیرا انقلاب ما نور خدا بود و ما با خدا بودیم و توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شد.

وی افزود: مدافعین عزیز انقلاب، سوسنگرد را حفظ و دشمن را وارد جهنم کردند، امروز هم دشمنان می‌خواهند انقلاب را بشکنند و اگر آن روز در مرزها مشغول دفاع بودیم امروز در گستره جهان اسلام مشغول دفاع از حق هستیم.

دبیر ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر اسرائیل و شرکای منطقه‌ای اش مانند عربستان بخواهند جبهه مقاومت را برای جولان اسرائیل بشکنند باید بدانند «مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین» است، لشکریان توحید به دست مردم شناخته شده‌اند و اگر در اندیشه از بین بردن عراق و سوریه بودند امروز تن اسرائیل را جبهه اسلام می‌لرزاند.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه تنها منتظر فرمان مولایمان مقام معظم رهبری هستیم خاطرنشان کرد: امروز ما در مرزهای جولان بوده و تنها گوش به فرمان رهبری هستیم دشمن می‌خواست ایران، عراق و سوریه را از بین ببرد اما امروز نیروهای حشدالشعبی در جبهه بوکمال توطئه‌های اسرائیل را شکست دادند و دشمن باید بداند این عملیات‌ها تا ظهور امام زمان (عج) ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار