امدادرسانی مدافعان حرم به زلزله‌زدگان

یگان فاتحین از حضور جمعی از رزمندگان مدافع حرم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برای کمک به آسیب‌دیدگان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 16November 2017
مدافعان حرم برای یاری مردم به مناطق زلزله‌زده رفتند/ اعلام آمادگی برای بازسازی مناطق تخریب‌شده
به گزارش حماسه و جهاد دفاع پرس، روابط عمومی یگان فاتحین از حضور جمعی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای کمک به آسیب‌دیدگان خبر داد.

مسئول روابط عمومی یگان فاتحین با اشاره به ارسال محموله کمک‌های اولیه و اقلام مورد نیاز برای مناطق آسیب دیده غرب کشور اظهار داشت: یگان فاتحین آمادگی دارد تا تعداد بیشتری از نیروهای مردمی مدافع حرم را برای کمک به مناطق آسیب‌دیده ارسال کند.

وی گفت: با توجه به شرایط نامناسب مردم زلزله‌زده کرمانشاه تمام افراد وظیفه برادری نسبت به مردم داشته و تمام ملت ایران مردم داغدار و زلزله‌زده کرمانشاه را درک کرده و برای همدردی و کمک به هم‌نوعان خود همیشه آماده هستند.

مسئول روابط عمومی یگان فاتحین افزود: با توجه به اشتیاق مدافعان حرم حضرت زینب (س) برای کمک به مردم کرمانشاه جمعی رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در ساعات اولیه حادثه برای کمک به آسیب دیدگان در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

وی خاطرنشان ساخت: مسئولین با همکاری کلیه مردم شریف ایران باید تلاش کنند تا در حداقل زمان ممکن با برنامه‌ریزی صحیح کمک‌های خوبی را به مردم زلزله زده منطقه کرمانشاه ارسال شود.

وی تصریح داشت: با توجه به فصل سرما لازم است مسئولین توجه جدی به بازسازی هرچه سریع‌تر خانه‌های آسیب‌دیده داشته باشند و رزمندگان یگان فاتحین مدافع حرم اعلام می‌کنند آمادگی دارند در این مسیر به مسئولین ذی‌ربط جهت بازسازی مناطق آسیب‌دیده یاری برسانند.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها