وحید رجبی:

قهرمانی خود را حقیقتا مدیون شهدا هستم

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ووشو گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و مدالشان پلاکشان است و این قهرمانی را حقیقتاً مدیون شهدا هستم.
کد خبر: ۲۶۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ - 16November 2017
قهرمانی خود را حقیقتا مدیون شهدا هستمبه گزارش  گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وحید رجبی  امروز در مراسم تقدیم مدال برنز مهدی حیدری به خانواده شهید آقادادی اظهار داشت: تقدیم این مدال نشانه این است که اگر شهدا جان خودشان را در دفاع از حریم ولایت، دفاع از حرم و دفاع از مرزهای کشور اهدا می‌کنند و امنیت و آسایشی برای ما به وجود می‌آورند جوانان کشور به یاد و قدردان آن‌ها هستند.

وی بیان کرد: ورزشکاران با این کار به دیگر جوانان اعلام می‌کنند که شهدا الگوی آن‌ها هستند و امنیت ما مدیون تلاش و جان‌فشانی شهداست.

حسن کامران نیز در مراسم تقدیم مدال برنز مهدی حیدری به خانواده شهید آقادادی، اظهار کرد: مهدی حیدری خودش یک بسیجی فعال است که با نان حلال پدر کشاورزش بزرگ شده است و خانواده متدین و مذهبی دارد و امروز نیز مدال جهانی خود را تقدیم خانواده شهید آقادادی می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر ورزش ما با روحیه ایثار و شهادت در عرصه جهانی بروز کند خودش به معنای صدور انقلاب است و اخلاق در کنار ورزش زیباست، اگر در همه‌ی کارهای خود حرکت‌های اسلامی را تزریق کنیم بسیار ارزشمند است و تأکید رهبری نیز بر این است که چنین اتفاقی بیافتد.

نماینده مردم اصفهان در پایان گفت: امروز روز خوبی است که یک خاطره ماندگار برای ایران اسلامی است و انبوهی از شهیدان را تشییع کردیم و دو برابر آن به جبهه اعزام شدند که چنین حرکاتی دشمنان را بی‌اعتبار می‌کند و به برکت خون همین شهدا و حمایت و هدایت مقام معظم رهبری امروز جهان اسلام موفق شده قدرت خود را بیشتر کند.

مهدی حیدری دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ووشو نیز در این مراسم عنوان کرد: این مدالی که امروز به مدافعان حرم اهدا کردم به این علت است که قهرمانان واقعی شهدا هستند و مدالشان پلاکشان است و این قهرمانی را حقیقتاً مدیون شهدا هستم.

همسر و مادر شهید آقادادی نیز با تشکر از اقدام قهرمان اصفهانی در تقدیم مدال خود به خانواده شهید، برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتر در مجامع جهانی کردند و مدال را به مهدی حیدری بازگرداندند.

 مهدی حیدری توانسته در مسابقات جهانی ووشو در بین 60 کشور و 3 هزار و 800 ورزشکار مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار