رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

سپاه گیلان اسکان موقت زلزله‌زدگان بخش «بیونیج» دالاهوی کرمانشاه را انجام داد

سرهنگ علی توشه گفت: اسکان موقت حادثه دیدگان بخش «بیونیج» شهرستان دالاهوی در استان کرمانشاه به‌طور کامل انجام شده است.
کد خبر: ۲۶۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ - 16November 2017
سپاه گیلان اسکان موقت زلزله‌زدگان بخش به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ علی‌ توشه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه قدس گیلان در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت بخش «بیونیج» از توابع شهرستان دالاهو بر عهده پاسداران گیلانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بخش بیونیج دارای 20 روستا است که 11 روستای آن دارای سکنه بوده است گفت: بیشترین خسارت به روستای «دهجامی» رسیده و دچار صد در صد تخریب شده است.

توشه با اعلام اینکه روستای دهجامی دارای 318 خانوار و هزار و 36 نفر جمعیت است، عنوان داشت: پس از روستای دهجامی، روستای «ریسانی» بیشترین آسیب را دیده است.

وی با اشاره به تخریب 70 درصدی روستای «بیامه» خاطرنشان کرد: سپاه قدس استان گیلان برای انجام خدمت‌رسانی بهتر به زلزله‌زدگان دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر گرفته است.

سرهنگ علی توشه عنوان کرد: در مرحله کوتاه‌مدت اقداماتی نظیر آوار‌برداری، ساماندهی و اسکان زلزله‌زدگان و بهبود وضعیت تغذیه آنان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توزیع اقلام مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده گفت مسئولیت توزیع این اقلام بر عهده نیروهای سپاه است و در این راستا یک مدرسه، دو سالن و انبار اداره تعاون در اختیار ما قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان با اشاره به کاهش دمای هوا در استان کرمانشاه و لزوم تامین اسکان و وسایل گرمایشی مناسب برای زلزله‌زدگان اظهار کرد: اسکان موقت حادثه دیدگان در روستاهای زیرپوشش ما به‌طور کامل انجام شده است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار