عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

با آگاهی نسبت به اهداف مدافعان حرم قضاوت‌های کودکانه نکنیم

یوسف‌نژاد با اشاره به غربت رزمندگان مدافعان حرم گفت: باید نسبت به اهداف مدافعان حرم آگاهی پیدا کنیم تا نسبت به این عزیزان قضاوت‌های کودکانه نکنیم.
کد خبر: ۲۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 17November 2017

با آگاهی نسبت به اهداف مدافعان حرم قضاوت‌های کودکانه نکنیم«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس مانند آب حیات برای جامعه ما ضرورت دارد، اظهار داشت: عزت و سرافرازی امروز ایران و اقتدار پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه، همه این‌ها از برکات ایستادگی در برابر ظلم در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اگر ما در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه موفق باشیم، توانسته‌ایم نظام جمهوری اسلامی را برای صدها سال در برابر بیگانگان و سلطه‌گران غربی بیمه کنیم.

وی با اشاره به خصوصیات و سبک زندگی شهدای دوران دفاع مقدس تصریح کرد: صبر، گذشت، ازخودگذشتگی و ایثار از خصوصیات بارز رزمندگان و شهدا بود، رزمندگانی که به پشتوانه دین و اعتقاداتشان برای صیانت از کشور به جبهه‌ها رفتند، در سخت‌ترین شرایط جنگ، خود را داوطلب هر کاری می‌دانستند و در عمل جانشان را فدای یکدیگر می‌کردند.

یوسف‌نژاد پیشرفت و قدرتمند شدن کشور را مرهون استقامت در برابر دشمن بعثی دانست و گفت: رزمندگان در طول هشت سال جنگ با دستان خالی در برابر دشمن بعث و متحدانش مبارزه کردند، روی پای خود ایستادند؛ اما یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند، امروز هم با الگوبرداری از همان سال‌های حماسه در برابر غربی‌ها اینگونه ایستاده‌ایم.

نماینده خانه ملت با اشاره به غربت رزمندگان مدافع حرم خاطرنشان کرد: در حالی‌که امروز برخی از مردم نمی‌دانند که امنیت و آرامششان را مدیون چه کسانی هستند، مدافعان حرم در خارج از کشور برای دفاع از اسلام و برای جلوگیری از تجاوز وحشیانی همچون داعش شبانه‌روز نمی‌شناسند، باید نسبت به اهداف رزمندگان مدافعان حرم آگاهی کسب کنیم تا با قضاوت‌های کودکانه در حق این بزرگمردان کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها