در جریان عملیات نیروهای عراقی صورت گرفت؛

آزادسازی 4 محله در غرب «راوه» عراق

منابع عراقی از آزادسازی 4 محله در غرب «راوه» واقع در استان «الأنبار» خبر دادند.
کد خبر: ۲۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 17November 2017
آزادسازی ۴ محله در غرب «راوه» عراق به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سومریه‌نیوز، منابع عراقی از آزادسازی 4 محله در غرب «راوه» واقع در استان «الأنبار» در جریان عملیاتی که از بامداد امروز برای آزادسازی این منطقه شروع شده است، خبر دادند.

«عبدالامیر رشید یارالله» با اعلام این خبر افزود: نیروهای عراقی موفق به آزادسازی مناطق «ابوکوه»، «البوعبید»، «القادسیه» و «الازرشیه» در بخش غربی راوه از لوث داعش شدند.

یک منبع عراقی نیز بیان کرد: نیروهای لشکر هفتم ارتش و عملیات الجزیره با حمایت عشایر، عملیاتی را در شهر راوه واقع در 230 کیلومتری غرب «الرمادی» از سه محور شروع کرده‌اند که این عملیات با حمایت هوایی انجام می‌شود.

به گفته منبع عراقی، صفوف داعشی‌ها در راوه فروپاشیده‌ و در حال فرار هستند.

از سوی دیگر، «الاعلام الحربی» عراق اعلام کرد: عملیات نظامی برای آزادسازی منطقه راوه بامداد امروز آغاز شده است و از ساکنان خواسته شده که پرچم‌های سفید بر بالای منازل خود به اهتزاز درآورند و به پیام‌های رادیویی گوش فرا دهند. همچنین به داعشی‌ها نیز توصیه شده است که خودشان را به نیروهای عراقی تسلیم کنند.

خاطرنشان می‌شود، نیروهای عراقی در حال بازپس گیری همه مناطق واقع در غرب این کشور از لوث داعش هستند که در همین راستا، اخیراً مناطقی مانند «القائم» و «عنه» از لوث تکفیری‌ها آزاد شدند و راوه آخرین مرکز تحت اشغال داعش در عراق محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار