واکنش دبیرکل «نُجَباء» به تحریم‌های جدید آمریکا ضد این جنبش مقاومت

دبیرکل «نُجَباء»، لایحه تحریمى کنگره آمریکا ضد این جنبش مقاومت را از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند متعال دانست و گفت: قرار گرفتن‌مان در لیست تحریم‌های آمریکا، بزرگترین دلیل بر حقانیت کارمان است.
کد خبر: ۲۶۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 17November 2017

واکنش دبیرکل «نُجَباء» به لایحه تحریمى آمریکا ضد این جنبش مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل نُجَباء، در واکنش به لایحه تحریمى کنگره آمریکا ضد این جنبش مقاومت، اظهار داشت: این از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند متعال برای ما است که دشمنان، ما را در لیست شریفان قرار دادند.

وی افزود: قرار گرفتن‌مان در این لیست، بزرگترین دلیل بر حقانیت کارمان است.

کعبی گفت: ما هیچ هراسی نداریم که مرگ به سوی ما بیاید یا ما به‌سوی آن برویم.

کنگره ایالات متحده آمریکا اخیراً در گزارشی تفصیلی با بیان اتهاماتی علیه مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام کرد: در دوره‌ای 90 روزه پس از تصویب، رئیس جمهوری موظف است، تحریم‌های معین شده نسبت به جنبش حزب الله نُجَباء و افراد خارجی که مسئول، مأمور و یا مرتبط با آن هستند را اعمال کند.

وب‌سایت رسمی کنگره ایالت متحده آمریکا در جمع‌بندی اتهامات فوق نوشت: بدین ترتیب، جنبش حزب الله نُجَباء از سوی ایالات متحده به عنوان گروه تروریستی خارجی شناخته می‌شود.

این وب‌سایت روز دوشنبه 22 آبان‌ماه در گزارشی جدید تحت عنوان «کنگره آمریکا طی لایحه‌ای در نظر دارد پراکسی‌های (نیروهای نیابتی) ایران در سال 2017 را تحریم کند» به جزئیات این اقدام پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء، لایحه موسم به «H. R. 4238» برای تحریم‌های مرتبط با تروریسم خودخوانده واشنگتن علیه گروه‌های مقاومت از جمله مقاومت اسلامی نُجَباء است تا در سنا و مجلس نمایندگان به تصویب برسد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار