واکنش سخنگوى «نُجَباء» به لایحه تحریمی آمریکا ضد این جنبش

«سيد هاشم الموسوی» به لايحه تحريمى كنگره آمريكا ضد اين جنبش مقاومت واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 17November 2017
واکنش سخنگوى «نُجَباء» به لایحه تحریمی آمریکا ضد این جنبشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «سيد هاشم الموسوی» سخنگوى رسمى جنبش مقاومت «نُجَباء»، در واکنش به لايحه تحريمى كنگره آمريكا ضد اين جنبش مقاومت، اظهار داشت: قرار دادن نُجَباء در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، قابل پیش‌بینی بود.

وی افزود: مقاومت اسلامى نُجَباء یک گروه عراقی است و سپاه پاسداران و حزب الله لبنان نيز همپیمانان آن هستند.

«سيد هاشم الموسوی» با بیان اینکه قرار دادن ما در لیست گروه‌های تروریستی، تاثیری بر روند فعاليت‌هايمان ندارد، گفت: هدف آمریكا از این کار، فشار بر ما برای خروج از سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: همگان بدانند؛ ما تا قبل از پایان تروریسم در سوریه، عقب‌نشینی نخواهيم كرد و حضور ما در سوریه کاملا قانونی است.
 
کنگره ایالات متحده آمریکا اخیراً در گزارشی تفصیلی با بیان اتهاماتی علیه مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام کرد: در دوره‌ای 90 روزه پس از تصویب، رئیس جمهوری موظف است، تحریم‌های معین شده نسبت به جنبش حزب الله نُجَباء و افراد خارجی که مسئول، مأمور و یا مرتبط با آن هستند را اعمال کند.

وب‌سایت رسمی کنگره ایالت متحده آمریکا در جمع‌بندی اتهامات فوق نوشت: بدین ترتیب، جنبش حزب الله نُجَباء از سوی ایالات متحده به عنوان گروه تروریستی خارجی شناخته می‌شود.

این وب‌سایت روز دوشنبه 22 آبان‌ماه در گزارشی جدید تحت عنوان «کنگره آمریکا طی لایحه‌ای در نظر دارد پراکسی‌های (نیروهای نیابتی) ایران در سال 2017 را تحریم کند» به جزئیات این اقدام پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء، لایحه موسم به «H. R. 4238» برای تحریم‌های مرتبط با تروریسم خودخوانده واشنگتن علیه گروه‌های مقاومت از جمله مقاومت اسلامی نُجَباء است تا در سنا و مجلس نمایندگان به تصویب برسد.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار