بعدازظهر امروز (جمعه) صورت گرفت؛

وداع با شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» در معراج‌الشهدای تهران

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» امروز (جمعه) در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ - 17November 2017

وداع با شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» در معراج‌الشهدای تهران

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی» امروز (جمعه) مصادف با سالروز وفات نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (س) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور گسترده دوستان و خانواده این شهید والامقام در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم که با سوگواری کریم اهل بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) و حال و هوای معنوی خاصی همراه بود، پدر شهید عبداللهی طی سخنانی با ابراز تشکر از حضور گسترده حاضرین به‌خصوص دوستان فرزندش در این مراسم، اظهار داشت: وقتی این‌قدر قدرشناس شهدا هستیم جمهوری اسلامی ایران پیروز می‌شود.

وی افزود: گریه نکنید و اگر مرتضی را دوست دارید پشت سر رهبرش حرکت کنید.

پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی با اشاره به اینکه شهدا ما را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: فراموشی برای ما است، نه شهیدی که اولین قطره خونش به زمین می‌چکد همه چیز را برایش پاک می‌کنند. اما این یاد کردن شهید از ما شرط دارد و شرط آن پیروی کردن از ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: مربی مرتضی به او می‌گفت «تو با تیراندازی می‌توانی نقاشی کنی» و ما اگر بیاییم این‌جا و با صدای بلند گریه کنیم اما تیراندازی بلد نباشیم، هیچ فایده‌ای ندارد.

پدر شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی گفت: من مرتضی را با جان و دلم بزرگ کردم اما یک چیزی خیلی بالاتر از مرتضی وجود دارد و آن هم اسلام است که پرچم آن دست امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

وی خاطرنشان کرد: ما بیشتر مرتضی را از لحاظ جسمی و آمادگی رزمی آماده کردیم، اما امثال امام خامنه‌ای و روحانیون محترم در هدایت معنوی فرزندم نقش به‌سزرایی داشتند.

خاطرنشان می‌شود، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مرتضی عبداللهی»، ساعت 8 صبح روز یک‌شنبه 28 آبان‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، از مسجد صفا واقع در تهران، خیابان شهید مدنی، روبروی بیمارستان امام حسین (ع) تشییع و در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار