فروش آثار هنرمندان برجسته انقلاب به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور

ورک‌شاپ خلق و فروش آثار هنری، با حضور هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی به منظور همراهی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 18November 2017
فروش آثار هنرمندان برجسته انقلاب به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه تجسمی بنیاد روایت فتح، ورک شاپ خلق و فروش آثار هنری را با حضور تعدادی از هنرمندان پیش‌کسوت و طراز اول هنر انقلاب، به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهرها و روستاهای کرمانشاه در محل کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد کرد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری، در توضیح برگزاری این حراج آثار هنری اظهار کرد: پس از این اتفاق ناگوار و مصائب و مشکلاتی که برای مردم مناطق زلزله‌زده به وجود آمد، تعداد زیادی از هنرمندان بر آن شدند تا به نحوی ادای دینی به بازماندگان این حادثه داشته باشند.
 
وی گفت: با توجه به اعلام آمادگی این عزیزان و دغدغه ای که در مجموعه مدیران حوزه هنری و بنیاد روایت فتح در این رابطه وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا شرایط برای فروش آثار هنری به نفع کمک به بازماندگان زلزله کرمانشاه فراهم شود و همین‌طور ورک شاپ خلق اثر با حضور برخی از هنرمندان شاخص هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شود.

شجاعی افزود: به این ترتیب ان‌شاءالله روز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه تعدادی از آثار با ارزش هنرمندان انقلاب با حداقل قیمت های پایه به مزایده گذاشته خواهد شد و همین‌طور آثار خلق شده در ورک شاپ نیز به همین صورت به فروش گذاشته می‌شوند.

بنا بر این گزارش، عواید فروش آثار خلق شده دراین ورک شاپ که روز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر در کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری برپا خواهد شد، به صورت کامل برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها