وصیت‌نامه شهید امیر آذوق/ من سرباز روح خدا هستم

شهید آذوق در وصیت‌نامه خود آورده است: من سرباز روح الله یعنی سرباز روح خدا هستم سرباز امام زمان آری رهبر ما و رهبر کل قوا امام زمان است.
کد خبر: ۲۶۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ - 18November 2017
وصیت‌نامه شهید امیر آذوق/ من سرباز روح خدا هستم
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «امیر آذوق» سال 1343 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام سال1360در دارخوئین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضور محترم مادرم سلام عرض می‌کنیم.
 
اینجانب پسر شما که برای رفتن به جبهه و رسیدن به راه حق و حقیقت، دارم آموزش می‌بینم. مادر، من به آرزویم رسیدم؛ زیرا به درجه رفیع شهادت نائل آمدم.

 تو باید از خدا سپاسگزار باشی زیرا فرزندت در درگاه خدا به شهادت رسیده. آری مادر جان آرزوی هر جوان مسلمان است که به این درجه برسد.

 مادر جان من سرباز روح الله یعنی سرباز روح خدا هستم. سرباز امام زمان؛ آری، رهبر ما و رهبر کل قوا امام زمان است، من خوشحالم که از دین خود دفاع کردم و به شهادت رسیدم خواهشی که از تو دارم این است که دنبال جنازه من گریه نکنی و برای من از تمام دوستان و آشنایان حلالیت بطلب.

آری مادر جان تو هم مثل همسر ابراهیم باش که فرزند او را اسماعیل به قربانگاه می‌‌برد ولی آن گریه نکرد. آری مادر جان ما از خاک آمده‌ایم و به خاک هم باید برگردیم چه بهتر که در راه خدا بر خاک سپرده شویم.

مادر جان من عاشق شهادت هستم و شهادت در رگ و خون من است راستی برادران من محمود و مهدی و حبیب امیدوارم شما که بزرگ می‌شوید مثل من خط برای خود انتخاب کنید و از آن خط که صراط مستقیم است عبور کنید.

 و شما ای خواهران عزیز حجاب خود را حفظ کنید، همان‌طور که امام فرمود «آمریکا از این حجاب‌ها می‌‌ترسد» و واقعا هم همین‌طور است و بعدا اگر از من بدی دیده‌اید من را حلال کنید دیگر حرفی ندارم خداحافظ تا روز قیامت.

قربان همه شما، امیر آذوق»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار