توسط فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صورت گرفت؛

اعلام برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان «اسدآباد»

سرهنگ پاسدار «حسن مرادی» با بیان اینکه بیش از 70 برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان «اسدآباد» برگزار خواهد شد، گفت: به‌زودی شاهد برگزاری یادواره شهید والامقام «حبیب‌الله لطیفی» در این شهرستان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۶۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 18November 2017

برگزاری یادواره سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» در اسدآبادبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «حسن مرادی» فرمانده سپاه ناحیه «اسدآباد» صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته بسیج و نیز تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری 28 صفر، اظهار داشت: مسجد محوری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد امنیت با راه‌اندازی گشت‌های محله از برنامه‌های جدید بسیج برای سال‌های آینده به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 برنامه در طول هفته بسیج در این شهرسیتان برگزار خواهد شد افزود: در این ایام از بسیجیان نمونه همکار در اعزام گروه‌های راهیان نور تجلیل و قدردانی خواهد شد.

«حسن مرادی» خاطرنشان کرد: دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه شهرستان اسدآباد، غباررویی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهیدان و بسیجیان نمونه و همچنین تریبون آزاد با موضوع بسیج و بررسی اهداف بسیج در سطح دانشگاه‌ها از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اسدآباد خواهد بود.

وی یادآور شد: همایش بزرگ بسیجیان، یادبود شهدا در مدارس، برگزاری یادواره سردار شهید «سعید قهاری‌سعید» و پیاده‌روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در اسدآباد به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در پایان از عضویت بیش از دو هزار و 800 نفر از ابتدای امسال در بسیج شهرستان اسدآباد خبر داد و  خاطرنشان کرد: در طول سال جاری، 12 یادواره شهید در سطح شهرستان برگزار شده و به زودی نیز شاهد برگزاری یادواره شهید والامقام «حبیب‌الله لطیفی» در شهرستان اسدآباد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار