همزمان سالروز شهادت حضرت رضا (ع) صورت می‌گیرد؛

برگزاری گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت «منصور مسلمی‌سواری» در اهواز

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت مدافع حرم «منصور مسلمی‌سواری» فردا (یک‌شنبه) همزمان سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ - 18November 2017
چهارمین سالگرد شهید «منصور مسلمی‌سواری» فردا در اهواز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با ایام سوگواری هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، آیین  بزرگداشت و یادبود چهارمین سالگرد شهادت مدافع حرم «منصور مسلمی‌سواری» فردا (یکشنبه) بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد «جوادالائمه» منطقه «پادادشهر» اهواز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

در این مراسم که خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز حضور دارند حجت‌الاسلام «سعید شحیطاط» از روحانیون و علمای خوزستان به سخنرانی خواهد پرداخت و «بهنام منصوری» نیز در سوگ اهل بیت (ع)، مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دوم خردادماه سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در شهر «سوسنگرد» دیده به جهان گشود، وی همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان افغانستانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

خاطرنشان می‌شود، از این شهید والامقام 2 فرزند پسر به نام‌های «علی‌رضا» و «بنیامین» و همچنین 2 فرزند دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار