مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران اعلام کرد؛

اهدای 40 هزار جلد کتاب به نذر «شهید حججی» در مازندران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای اینکه به شهید حججی ادای دین کرده باشد با برنامه‌ای تحت عنوان «نذر کتاب» در سطح استان همت گماشت و بیش از 40 هزار جلد کتاب از سوی مردم به این اداره هدیه شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ - 18November 2017
اهدای 40 هزار جلد کتاب به نذر «شهید حججی» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «آرزو ولیپور» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران پیش از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جوار حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران و با حضور والدین شهید «محسن حججی» برگزار شد، با تسلیت ایام ماه صفر، برگزاری این مراسم در جوار شهدای گمنام مرکز فرهنگی را دعوت هشت شهید گمنام این مکان دانست.
 
وی اظهار داشت: در برنامه‌ای که چندی پیش در جوار این شهدا برگزار کردیم از شهدای گمنام این مرکز خواستم رزق هفته کتاب و کتابخوانی را نصیب و قسمت ما کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با اشاره به اینکه این مراسم یک مراسم دلی و کلاس درسی برای همه ما است، بیان کرد: در این مراسم قرار است از والدین شهید حججی نحوه تربیت فرزند شهیدشان را بشنویم که چگونه این شهید با نوع شهادتش جهان را به خود متوجه کرد و از این نوع تربیت در زندگی‌مان بهره بگیریم.

ولیپور اضافه کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای اینکه به این شهید ادای دین کرده باشد با برنامه‌ای تحت عنوان «نذر کتاب» در سطح استان همت گماشت و بیش از 40 هزار جلد کتاب از سوی مردم به این اداره هدیه شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران افزود: قرار است این کتاب‌ها را به کانون‌ها و کتابخانه‌های استان هدیه کنیم.

وی اضافه کرد: هدف ما این است با این نذر بتوانیم «محسن‌های» زیادی را تحویل جامعه بدهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها