مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

قرآن‌کریم کلید حل مشکلات بشریت است

حجت‌الاسلام «ابراهیم گنج‌علی» گفت: امروز تمام گرفتاری‌ها و مشکلات بشر به این دلیل است که از قرآن فاصله گرفته ‌ایم و باید بدانیم که کلید حل مشکلات قرآن کریم است.
کد خبر: ۲۶۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 18November 2017

قران کریم کلید حل مشکلات بشریت است به گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «ابراهیم گنج‌علی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در دیدار با جمعی کارکنان سپاه ناحیه «بهار»، ضمن ابراز هم‌دردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه امروزه مردم از قرآن فاصله گرفته اند در حالی که قرآن کریم نسخه شفابخش زندگی همه ما شناخته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت قرائت قرآن افزود: امروز تمام گرفتاری‌ها و مشکلات بشر به این دلیل است که از قرآن فاصله گرفته ‌ایم و باید بدانیم که کلید حل مشکلات قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام گنج‌علی همچنین با اشاره به اینکه نباید قرآن فقط برای مجالس عزای ما باشد، تصریح کرد: اهمیت قرآن بسیار بالا است و بدون شک کم توجهی به آن، آثار منفی در زندگی انسان‌ها خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پایان با اشاره به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: فرهنگ مطالعه کتاب در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر کم‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار