صفری به دفاع پرس خبر داد؛

عدم رعایت قوانین نظام مهندسی عامل تخریب بیمارستان اسلام آباد غرب

نماینده مجلس شورای اسلامی عدم رعایت قوانین نظام مهندسی را عامل تخریب بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب عنوان کرد و گفت: وزیر بهداشت پیگیر رسیدگی به این موضوع هستند.
کد خبر: ۲۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 18November 2017

پیگیری حادثه تخریب بیمارستان امام خمینی اسلام‌آباد غرب«احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان انتشار خبر کذب در فضای مجازی مبنی بر جان‌باختن تعدادی از مردم آسیب‌دیده در پی وقوع زلزله اظهار داشت: کاربرانی در فضای مجازی شروع به شایعه‌پراکنی در باب این موضوع کرده‌اند که نه تنها کمکی به حادثه دیدگان نمی‌کنند، بلکه باعث تضعیف روحیه آن‌ها و بقیه افراد پیگیر حادثه نیز می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به سرمای هوای استان افزود: کمبود وسایل گرمایشی از مهم‌ترین مشکلات مردم آسیب‌دیده است.

این نماینده عدم توزیع مناسب کمک‌های مردمی را از ضعف مدیریتی دانست و گفت: برخی از روستاهای اطراف شهرستان سرپل‌ ذهاب از کمبود امکانات رنج می‌بردند که از دیروز در این مناطق امدادرسانی خوبی صورت گرفته است.

صفری با اشاره به تخریب بیمارستان امام خمینی واقع در اسلام‌آباد غرب بر اثر وقوع این حادثه تصریح کرد: فاز دوم این بیمارستان که در فروردین سال جاری با حضور وزیر بهداشت افتتاح شده بود، به دلیل عدم رعایت قوانین نظام مهندسی، این ساختمان دچار آسیب جدی شد و بیماران به بیمارستانی قدیمی 30 سال ساخت منتقل شدند.

وی با اشاره به دستور وزیر بهداشت به دادستانی اسلام‌آباد مبنی بر احضار پیمانکار و ناظر پروژه این بیمارستان افزود: دادستانی اسلام‌آباد غرب دستور بازداشت پیمانکار و ناظر این بیمارستان را صادر کرده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار