مدیرعامل بنیاد برکت اعلام کرد؛

ارسال صدها تن محموله‌ اقلام امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به مناطق زلزله‌زده

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صدها تن انواع اقلام مورد نیاز مناطق زلزله‌زده، 100 گروه جهادی و چهار درمانگاه سیار را در مناطق زلزله‌زده مستقر کرده است.
کد خبر: ۲۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 18November 2017

صدها تن محموله‌ی اقلام امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناطق زلزله‌زده رسیدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «عارف نوروزی» امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صدها تن انواع اقلام موردنیاز مناطق زلزله‌زده،100 گروه جهادی و چهار درمانگاه سیار را در مناطق زلزله زده مستقر کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌ (ره) از ساعت 6 صبح روز دوشنبه، با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صدها تن کمک، به ساماندهی 100 گروه جهادی برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده پرداخته است.

نوروزی فهرست کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق زلزله‌‌زده را شامل 20 تریلر آب معدنی، صد هزار قوطی انواع کنسرو، 20 هزار تخته پتو، 20 هزار بالشت، 20 تن خرما، 40 تن البسه، کیف، کفش و لباس گرم، یک‌هزار چراغ خوراک‌پزی و وسایل گرمایی، هفت موتور برق بیان کرد و گفت: علاوه بر این اقلام، تقاضای 30 تن خرما، 100 هزار کنسرو تن ماهی و 30 تریلر آب معدنی دیگر هم شده که به زودی نسبت به ارسال آن اقدام خواهد شد.

به گفته‌ مدیرعامل بنیاد برکت، 50 درصد از این کمک‌ها تاکنون به مناطق زلزله‌زده رسیده است و با هماهنگی ستاد بحران و نیز استاندار کرمانشاه در میان مردم در حال توزیع است.

وی ادامه داد: چهار درمانگاه سیار بنیاد برکت هم به‌زودی در مناطق زلزله‌زده با کادر درمانی مستقر خواهند شد و همچنین پنج کامیون انواع دارو، سرم، انواع آنتی‌بیوتیک‌ها و اقلام اورژانسی به این مناطق اعزام شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده و نیز تعدادی از منازل مسکونی در مناطق روستایی که تخریب در آن گسترده بوده را تقبل کرده است، تصریح کرد: باید منتظر باشیم تا شرایط اضطراری به پایان برسد تا بتوانیم در این خصوص هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

نوروزی ادامه داد: که تاکنون 100 گروه جهادی شامل تیم‌های پزشکی در مناطق زلزله‌زده مستقر شده که این گروه‌ها بازوی خوبی برای رساندن کمک‌ها به همه‌ی مناطق آسیب‌دیده از این واقعه‌ی تأسف‌بار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها