ادیبی خبر داد؛

آسیبی به یادمان‌های دفاع مقدس وارد نشده است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با توجه به وقوع زلزله در غرب کشور خوشبختانه آسیبی به یادمان ها و مراکز اسکان راهیان نور در استان ایلام و کرمانشاه وارد نشده است.
کد خبر: ۲۶۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 18November 2017
آسیبی به یادمان‌های دفاع مقدس وارد نشده استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص میزان آسیب دیدگی به یادمان های دفاع مقدس در غرب کشور بر اثر وقوع زلزله اظهار داشت: خوشبختانه به یادمان ها و مراکز اسکانی راهیان نور در استان کرمانشاه و ایلام آسیبی وارد نشده و یادمان ها، اردوگاه ها  و مراکز اسکان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

پیشتر دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از آمادگی کلیه یادمان های دفاع مقدس و مراکز اسکان راهیان نور غرب کشور خبر داده و گفته بود: بنا به  درخواست مسئولان امدادی دستگاه های امدادی کشور، کلیه یادمان های دوران دفاع مقدس و مراکز اسکان راهیان نور در استان های کرمانشاه و ایلام آمادگی پذیرایی و اسکان زلزله زدگان را دارند.

وی در ادامه گفته بود که مسئولان راهیان نور نسبت به رسیدگی به امر اسکان و در اختیار قرار دادن امکانات راهیان نور به آسیب دیدگان اقدام خواهند کرد تا درد و رنج آنها کاهش پیدا کند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها