سردار مهری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خودروهای حامل کمک‌های مردمی توسط پلیس اسکورت می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: طبق ابلاغیه فرمانده نیروی انتظامی کار اسکورت خودروهای حامل کمک‌های مردمی توسط یگان‌ ویژه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۶۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 18November 2017
اسکورت ماشین‌های کمک‌های مردمی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان ویژه ناجا/ محدودیت‌های ترافیکی ر جهت تسهیل کار خودروهای امداد رسان
سردار «تقی مهری» رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس،‌ با اشاره به زلزله کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: نیروهای مسلح در این حادثه وحدت را به نمایش گذاشتند و در چند روز گذشته سپاه و ارتش، با استفاده از تجهیزات خود به کمک پلیس راهور در خصوص تردد وسایل نقلیه آمدند.
 
سردار مهری با اعلام اینکه طرح ویژه ترافیک در مناطق زلزله‌زده اجرا شده است،‌ اظهار داشت: اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی از کرمانشاه تا سرپل ذهاب در راستای تسهیل در تردد خودروهای امدادرسان و خودروهایی است که کمک‌های مردمی را به مناطق زلزله‌‌زده ارسال می‌کنند. همچنین طی هماهنگی به عمل آمده با سازمان راهداری، مسیر ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب خط‌‌کشی و علائم گذاری خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت: طبق ابلاغیه فرمانده نیروی انتظامی کار اسکورت خودروهای حامل کمک‌های مردمی توسط یگان‌ ویژه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد تا این کمک‌ها به مقصد مشخص شده برسد.
 
رییس پلیس راهور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در مناطق زلزله‌زده حضور فعالی خواهد داشت و نظم و انضباط در تردد خودروها را برقرار می‌کند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار