سردار مهری به دفاع پرس خبر داد؛

فعالیت 150 تیم خودرویی و پیاده پلیس راهور در سرپل ذهاب

رییس پلیس راهور با بیان اینکه 150 تیم خودرویی و پیاده پلیس راهنمایی و رانندگی در سرپل ذهاب فعالیت دارند، گفت: این تیم‌ها به برقراری نظم و انضباط ترافیکی می‌پردازند.
کد خبر: ۲۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 21November 2017
فعالیت 150 تیم خودرویی و پیاده پلیس راهور در سرپل ذهابسردار «تقی مهری» رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به زلزله کرمانشاه اظهار داشت: از ساعات اولیه این حادثه پلیس‌های راهور استان‌های کرمانشاه و ایلام به صورت آماده‌باش کامل درآمدند.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی در مناطق زلزله‌زده اقدامات موثری انجام داده است، ادامه داد: در همان روز نخست پس از زلزله که بر اثر ریزش کوه، محور اسلام آباد به کرمانشاه مسدود شده بود با همکاری پلیس راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این محور بازگشایی شد.
 
سردار مهری گفت: کارهای امدادرسانی از همان نیمه‌های شب نخست شروع شد و در اولین اقدام ورود خودروهای سنگین و نیمه سنگین به محدوده محورهای مناطق زلزله‌زده جهت تسهیل در تردد خودروهای امدادی ممنوع شد.
 
رییس پلیس راهور ناجا افزود: در حوزه درون شهری نیز پلیس تیم‌های ویژه‌ای را برای کنترل ترافیک در شهر سرپل ذهاب اختصاص داد تا اعزام مصدومین به بیمارستان‌های صحرایی و مراکز درمانی با سرعت بیشتری انجام بگیرد. همچنین در شهرهای قصرشیرین و ثلاث باباجانی نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به کنترل رفت و آمد خودروها پرداختند تا خودروهای امدادی به راحتی رفت و آمد داشته باشند.
 
سردار مهری تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی و شرایط تردد در مناطق زلزله‌زده نیز از طریق برنامه‌های تلویزیونی سفر بخیر، مثلث، فرهنگ ترافیک و سفر ایمن و خبرگزاری‌ها صورت گرفت.
 
رییس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر که اکنون 70 تیم خودرویی و 80 تیم پیاده در سرپل ذهاب مسئولیت ترافیک شهر را بر عهده دارند، گفت:‌ با توجه به اینکه سرپل ذهاب ظرفیت کافی برای پذیرش خودروهای امدادی و شخصی را نداشت، طرح محدودیت در این شهرستان از روزهای گذشته به اجرا درآمده و خودروهای شخصی اجازه حضور در این منطقه را ندارند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار