اقدامات بسیجیان شهرداری در مناطق زلزله‌زده غرب کشور

100 تن موادغذایی و کمک‌های مورد نیاز مردم توسط بسیج شهرداری تهران در بین روستاهای سرپل ذهاب توزیع شد.
کد خبر: ۲۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 18November 2017
اقدامات بسیجیان شهرداری در مناطق زلزله‌زده غرب کشور
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، نیروهای عملیاتی گردان امداد نجات بسیج شهرداری تهران ساعاتی پس از وقوع زلزله سهمگین در غرب کشور، با حضور در مناطق زلزله زده، نسبت به امداد رسانی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم اقدام کردند.

در همین راستا، 100 تن موادغذایی نظیر نان، آب معدنی، کنسرو مواد غذایی، خرما و کمک‌های مورد نیاز مردم توسط بسیج شهرداری تهران در بین روستاهای سرپل ذهاب توزیع توزیع شد.

همچنین نیروهای امداد نجات بسیج شهرداری تهران به همراه 7 دستگاه خودرو 137 با تمام تجهیزات، 6 دستگاه بابکت جهت آوار برداری عازم منطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند تا در کنار سایر نیروهای امدادی به یاری مردم زلزله زده بشتابند.

صبح روز گذشته نیز محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران و برخی از اعضای این شورا از روند کمک رسانی بسیج شهرداری تهران به مردم زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کردند.

گفتنی است 300 تن از نيروهاي عملياتی گردان امداد نجات بسیج شهرداری تهران که به مدت یک ماه به دور از خانواده در  کشور عراق به پذیرایی از زائران اربعین مشغول بوده‌اند، یک روز روز پس از وقوع زلزله در غرب کشور، عازم کرمانشاه شدند و در حال خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها