عصر امروز صورت گرفت؛

استقبال از شهید مدافع حرم در رفسنجان

پیکر شهید مدافع حرم جواد محمدی در فرودگاه رفسنجان مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ - 18November 2017
استقبال از شهید مدافع حرم در رفسنجانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان پیکر شهید مدافع حرم جواد محمدی در فرودگاه بین‌المللی رفسنجان مورد استقبال قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در حاشیه مراسم استقبال از این شهید در گفت‌‌وگویی اظهار داشت: در شب شهادت امام‌الرئوف حضرت رضا (ع) از یک مدافع حرم در فرودگاه رفسنجان استقبال به عمل آمد که همراه با حزن  و اندوه و ماتم با حضور خیل عظیمی از جمعیت پاسداران، بسیجیان، نیروهای امنیتی و انتظامی و خانواده شهید و...این استقبال صورت گرفت.

وی بیان داشت: رزمندگان مدافع حرم کار بزرگی برای اسلام و مکتب و مذهب انجام دادند، اگر این رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با تفکر تکفیری و داعشی به‌عنوان دست‌پرورده‌های رژیم جعلی غاصب صهیونیسم و آل سعود نمی‌رفتند داعش در اکثریت کشورهای اسلامی منطقه آتش‌افروزی می‌کرد.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جوانان بودند که قیام کردند و حق بزرگی برگردن اسلام دارند به ویژه این‌ که این شهدا با اهدای خون خود روح جدیدی در کالبد جامعه ایجاد می‌کنند. 

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم روحیه و تفکر جهادی، انقلابی و ایثارگری را در جوانان و جامعه ما احیا می‌کنند و ما با تشییع شهدای مطهر مدافع حرم و استقبال از پیکر این شهیدان و همچنین برگزاری محافل و مجالس شهدا شاهد ایجاد روحیه خوبی در فرزندان جامعه هستیم.

رمضانی‌پور تأکید کرد: امیدواریم فردا در سالروز روز شهادت امام رضا (ع) شاهد خیل عظیم جمعیت رفسنجان در حسینیه ثارالله باشیم  و پیکر این شهید را تا میدان ابراهیم تشییع و سپس با اقامه نماز بر بدن وی به سمت گلزار شهدای عباس‌آباد شهید را تا منزلگاه آخرت بدرقه کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار