فرمانده سپاه دهگلان:

۷۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان دهگلان اجرایی می‌شود

سرهنگ محمدرضا حیدری گفت: در طول هفته بسیج ۷۰ عنوان برنامه مختلف در سطح این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ - 18November 2017
۷۰ برنامه هفته بسیج در شهرستان دهگلان اجرایی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ محمدرضا حیدری عصر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه به عنوان متولی برگزاری برنامه‌های مربوط به هفته بسیج، 70 برنامه مختلف حول محور 17 برنامه شاخص در این شهرستان برگزار می‌کند.

وی شعار محوری این هفته را «سیج مظهر مردم سالاری دینی« اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی همچون یادواره شهدای حوزه‌ای و پایگاهی، دیدار با امام جمعه و ائمه جماعات شهری و روستایی، برگزاری نمایشگاه بومی محلی و نشست‌های روشنگری در طول هفته بسیج در دهگلان اجرا و برگزار می‌شود.

افتتاح 5 پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان دهگلان

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان تصریح کرد: افتتاح 5 پروژه محرومیت‌زدایی، افتتاح خانه محروم روستای آب‌باریک با کمک کمیته امداد، خانه محروم روستای جوانمردآباد، پل ارتباطی روستای سرخه‌جوب و آرزند و خانه عالم روستای کروندان از دیگر پروژه‌هایی است که در طول هفته بسیج در این شهرستان افتتاح می‌شود.

حیدری مهم‌ترین برنامه این هفته را گردهمایی بزرگ بسیجیان در 5 آذر عنوان کرد و افزود: گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه و پایداری» در سالن ورزشی شهید علیزاده این شهرستان برگزار می‌شود و از همه انتظار داریم که در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار