معاون استاندار کرمانشاه:

مسکن مهر بیمه است/ نحوه پرداخت غرامت منازل آسیب دیده به زودی اعلام می‌شود

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مساکن مهر بیمه هستند و خسارت آنها پرداخت می‌شود، گفت: مردم ساکن مسکن‌های مهر مناطق زلزله‌زده جهت اقدام برای اخذ غرامت یک ماه فرصت دارند.
کد خبر: ۲۶۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 19November 2017

مسکن مهر بیمه هستند/ نحوه پرداخت غرامت منازل آسیب دیده به زودی اعلام می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مجتبی نیک کردار معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه خانه‌های مهر بیمه هستند، اظهار داشت: مسکن‌های مهر بیمه هستند و مردم نگران نباشند؛ آنان می توانند ظرف یک ماه برای اخذ جبران خسارت اقدام کنند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت بیمه جهت جبران خسارت مسکن های مهر خبر داد و افزود: این غرامت یا به تعاونی ها یا هیئت مدیره یا هیئت امنای ساختمان ها داده می شود تا در نهایت جهت تعمیر اقدام شود.

نیک کردار با تاکید بر اینکه نحوه پرداخت غرامت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: لازم است این اطلاع رسانی پس از صورتجلسه نهایی با نماینده بیمه مرکزی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در اسکان اضطراری مشکل نداریم افزود: طی چند روز آینده تکلیف نهایی اسکانهای موقت اعلام خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اکیپی برای تعیین اینکه منازل زلزله زده تخریبی هستند یا می توانند تعمیر شوند به مناطق اعزام شده اند گفت: این اکیپها به شهرستانها اعزام و برای تعیین منازل روستایی نیز اعزام می شوند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار