نماینده کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

تعطیلی مدارس مناطق زلزله‌زده تا پایان هفته/ روند آموزش در محل اسکان‌های موقت ادامه می‌یابد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری تعطیل است و تا بازسازی و احداث مراکز آموزشی روند آموزش در اسکان‌های موقت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 19November 2017
تعطیلی مدارس مناطق زلزله زده تا پایان هفته/ روند آموزش در محل اسکان های موقت ادامه می یابد
«سیدقاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه زلزله آسیب‌های فراوانی به مناطق مختلف از جمله مراکز آموزشی استان وارد کرده است، اظهار داشت: تمام مدارس مناطق زلزله زده از ابتدای وقوع این حادثه تا پایان هفته جاری تعطیل است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای هفته آینده دانش آموزان در اسکان های موقت شروع به علم آموزی می‌کنند و این روند تا بازسازی و احداث مراکز آموزشی ادامه دارد.

نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به وحدت و یکپارچگی مردم کشور در کمک رسانی به هموطنان تصریح کرد: از روز اول حادثه این مردم بودند که در کمک رسانی به مناطق آسیب دیده پیشگام بودند، در حالیکه از دولت انتظار بیشتری می‌رفت، اما مردم داوطلبانه در قالب حرکت خودجوش از روی احساس همنوع دوستی در رساندن کمک هایشان به این مناطق درنگ نکردند و به لطف همین مردم در مواد غذایی و دارو کمبودی در مناطق احساس نمیشود اما نایلون برای روی چادر و وسایل گرمایشی از جمله مواردی هستند که مورد نیاز مردم آسیب دیده است.

جاسمی با بیان اینکه بیشترین درآمد مردم کرمانشاه از راه دامداری و کشاورزی است، خاطرنشان کرد: تخریب در مناطق مسکونی و دامداری ها به حدی است که کمک‌های دولت پاسخگوی بازسازی نیست، از مردم شریف کشور تقاضا دارم با کمک‌های نقدی خود مردم زلزله‌زده را در بازسازی و ساخت این مناطق یاری کنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها