جلسه شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود برگزار شد

جلسه شورای همفکری بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 20November 2017

برگزاری جلسه شورای همفکری بسیج کارگری شاهرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، جلسه شورای همفکری بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

«سید حسین امیرحسینی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در این نشست با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی خود معروف مهم و اثرگذار است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج در جامعه و در اقشار مختلف اثرگذار باشد و قشر کارگری که خود آمیخته با فرهنگ بسیجی است باید جلودار باشد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج باید تلاش کنیم تا شاخص‌های یک بسیجی را در سطح کارگاه‌ها و شرکت‌ها و کارخانجات بسط و گسترش دهیم و با اجرای برنامه‌های اثرگذار در این زمینه به ترویج معروفات همت گماشت و با این حرمت، منکرات را محو نماییم.

«رضا عامری» فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از حضور اعضا و گرامیداشت هفته بسیج بر حرمت در راستای ترویج تفکر بسیجی تاکید کرد و گفت: اگر ما بسیجی هستیم باید این فرهنگ را ابتدا در خود بالنده کنیم و خود مزین به این فرهنگ باشیم تا بتوانیم دیگران را نیز در این راستا دعوت و همراه نماییم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در بسیج خدمت‌رسانی به جامعه هدف و آحاد مردم است، افزود: باید همت کنیم و با توجه به کارکرد و نیاز جامعه پیرامونی در این مسیر حرکت نماییم.

عامری با بیان شاخص‌های بسیجی در راستای قشر کارگری، گفت: اخلاص و تلاش در جهت خدمت به مردم و ایثار و از خودگذشتگی و خدمت به کشور و نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از جمله شاخص‌های بسیجیان در قشر کارگری است.

«مصطفی خانی» مسئول راهبردی سپاه شاهرود نیز در این جلسه بر ترویج فرهنگ معروف در قشر کارگری و راهکار‌های آن تاکید کرد و از شرکت‌کنندگان خواست تا با ارائه راهکار‌های عملی در راستای پیشبرد اهداف بسیج و کمک به حل مشکل قشر کارگری تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار