فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توان تولید موشکی و دفاعی کشور توسعه می‌یابد/ قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌کفایتی اروپا در مورد برجام و ادامه‌دار بودن روند دخالت آن‌ها در امور موشکی‌مان باعث آن خواهد شد که توسعه توان دفاعی کشور شتاب بیشتری پیدا کند و ایران به تولید موشک‌هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر بپردازد.
کد خبر: ۲۶۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 20November 2017

ی«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه دست فرانسه به خون ملت ایران آلوده است، اظهار داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی فرانسه با در اختیار قرار دادن جنگنده‌های میراژ به دشمن بعثی، باعث بمباران بسیاری از شهرهای کشورمان شد.

وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس در شرایطی که رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر رژیم بعثی و متحدانش ایستادگی می‌کردند، فرانسه جزو 36 کشوری بود که ائتلافی مبنی بر ممانعت از هرگونه صادرات تجهیزات جنگی به ایران را تشکیل داده بودند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به افزایش توان دفاعی کشور گفت: خیانت‌های فرانسه و دیگر کشورهای غربی وشرقی باعث شد که ما پس از پایان جنگ تحمیلی، روند بومی‌سازی دفاع خود را پیش بگیریم و امروز جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین توان دفاعی در منطقه را دارد.

وی گفت: ما به دلایل راهبردی به هیچ‌وجه پیرامون قدرت دفاعی‌مان با هیچ کشوری وارد مذاکره نمی‌شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برجام تصریح کرد: فرانسه از کشورهایی است که هم به حفظ برجام معتقد است و هم آمریکا را در نقض برجام یاری می‌کند. فرانسه دچار دوگانگی شده و مسیر را اشتباه طی می‌کند.

نماینده خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: بی‌کفایتی اروپا در مورد برجام و ادامه‌دار بودن روند دخالت آن‌ها در امور موشکی‌مان باعث آن خواهد شد که توسعه توان دفاعی کشور شتاب بیشتری بگیرد و ایران به تولید موشک‌هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر بپردازد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار