فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

اولویت بسیج در سال جاری «خدمت‌رسانی» است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: اولویت‌های بسیج در هر مقطع و زمانی متفاوت است و در سال جاری اولویت بسیج «خدمت‌رسانی» است و برنامه‌ها با این هدف اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ - 20November 2017

اولویت برنامه‌های بسیج در سال جاری خدمت رسانی است/بسیج از معجزات انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «حمید دامغانی» در دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر به مناسبت هفته بسیج در سخنانی با تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع‌الاول با بیان اینکه برنامه‌های بسیج امسال با توجه به ایام ماه ربیع برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: خیلی‌ها تصور داشتند که با پایان دفاع مقدس ماموریت بسیج تمام می‌شود اما امام راحل با سخنرانی‌های خود نشان داد که بسیج محدود به زمان و مکان نیست و بسیج جهانی اسلام و توجه به اقشار مختلف بسیج مورد نظر امام است و ماهیت و ماموریت بسیج گسترده‌تر شده است.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است افزود: امروز ما بیشتر از گذشته این معجزه را درک می‌کنیم و به اهداف آن پی می‌بریم.

دامغانی خاطر نشان کرد: سیاست‌های ابلاغ شده امسال هفته بسیج توجه به اعتلای بسیج، مسجد محوری، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه و توجه به گفتمان انقلاب و مردمی کردن هفته بسیج و خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با توجه به سیاست‌های ابلاغی تنظیم شده است تصریح کرد: اولویت‌های بسیج در هر مقطع و زمانی متفاوت است و در سال جاری اولویت بسیج «خدمت‌رسانی» است و برنامه‌ها با این هدف اجرایی می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در سال 96 گفت: برگزاری اجلاسیه شهدا و نمایش فصل شیدایی اوج فعالیت‌های فرهنگی بسیج با کمک دستگاه‌های اجرایی در سال جاری بوده و برنامه بوستان سلامت، طعم دانایی، محله اسلامی در دو شهرک شهید بهشتی و ولیعصر (عج) و حوضچه آرامش و طرح پاکان و اجرای 17 مسابقه ورزشی در حوزه نشاط اجتماعی برگزار شده است.

فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی و اردو‌های جهادی و اشتغال‌زایی و توانمندسازی بسیجیان در قالب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و طرح همگام با کشاورز و اعطای 320 میلیون تومان وام صنایع تبدیلی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌ها در سال جاری بسیج بوده است.

وی سازماندهی 80 تیم امر به معروف و آموزش هزار نفر در این حوزه را برشمرد و افزود: 40 تیم امر به معروف عملیاتی شده و مانور تذکر لسانی و راهپیمایی حجاب و عفاف اجرا شد و در نظام صالحین هم برنامه‌های متفاوتی اجرا شده که امام جمعه به عنوان استادیار این طرح در جریان هستند.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به 343 برنامه در هفته بسیج عنوان کرد: 22 برنامه شاخص است که به اطلاع مردم و مسئولین رسیده که شرکت نمایند و از این برنامه‌ها 110 برنامه بزرگداشت هفته بسیج در رده‌های بسیج و 56 مورد نشست‌ بصیرتی و 35 مورد ایستگاه‌های صلواتی و 17 مورد پیاده‌روی شبانه و برپایی نمایشگاه و 23 مورد مسابقات فرهنگی و ورزشی و 56 مورد دیدار با خانواده شهدا و افتتاح 12 باب پایگاه را شامل می‌شود.

دامغانی با اشاره به برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی بسیج در چهارم آذرماه افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه در میعادگاه نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها