وصیت‌نامه شهید منصور موحدی/ لزوم تلاش برای برافراشتن پرچم اسلام

شهید موحدی در وصیت‌نامه خود آورده است: باید تلاش برای اسلام را زیاد کرد و باز این را بخصوص به دوستان سال‌های جوانی و خانواده‌ام بیشتر تذکر می‌دهم، برادرم و خواهرانم ان‌شاءالله به فعالیت‌های اسلامی خود ادامه دهند و خدای ناکرده دل‌سرد نشوند.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 23November 2017
وصیت‌نامه شهید منصور موحدی/  افزایش تلاش برای برافراشتن پرچم اسلام
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «منصور موحدی» دوم شهریور 1335 در اصفهان چشم به جهان گشود. وی با اغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 21 خرداد 1360 در شرق کارون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نیت این‌که برای خدا خون خود را در راه اسلام و حضرت محمد (ص) و ائمه معصومین و نائب بر حقشان امام خمینی بدهم، به میدان کارزار می‌روم و امیدوارم خداوند از من عاصی به لطف مغفرت و رحمتش درگذرد و این خون را در جهت اسلام قبول کند.

از همه‌ی برادران و خواهران بخصوص از آشنایان خواستارم که محکم برای اسلام فعالیت کنند و بدانند شکر بسیاری از نعم که فقط یکی از آن‌ها این انقلاب و هدایت الهی ما بوسیله‌ی الله است، را شاید تا آخر عمر نشود بجا آورد.

بایستی تلاش برای اسلام را زیاد کرد و باز این را بخصوص به دوستان سال‌های جوانی و خانواده‌ام بیشتر تذکر می‌دهم، برادرم و خواهرانم ان‌شاءالله به فعالیت‌های اسلامی خود ادامه دهند و خدای ناکرده سرد نشوند، که پرخروش‌تر شوند.

از همه دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم بخصوص از پدر و مادرم و بخصوص از مادرم و امیدوارم با روحیه عالی خود نمونه باشند.»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار