نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی اگر فراگیر شود دیگر نیازی به جنگ سیاسی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر تفکر بسیجی فراگیر شود دیگر نیازی به جنگ سیاسی نیست و دشمن با جامعه دارای تفکر بسیجی گلاویز نمی‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 20November 2017
رفاه طلبی ها سبب افزایش طمع دشمن می شود/ اهمیت ترویج تفکر بسیجیبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرماندهان بسیج و اعضای شورای فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در جهاد اجرای حق و عدالت مطرح است که بر اساس وظیفه و قرب الهی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی را ترویج دهیم، گفت: دشمن هرگز با جامعه‌ای که تفکر بسیجی دارد گلاویز نمی‌شود همچنین تفکر بسیجی در همه دنیا کار ساز بوده و اگر در آن ترس وجود نداشته باشد، جهادی پیروز خواهیم داشت.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه در جهاد بحث عدل، حق، خدا و نجات انسان مطرح است، افزود: زیرساخت آن عشق به خدا و مخلوقین خدا است که در جهاد می‌جنگد تا انسان‌ها را از بند تعلقات پست دنیایی نجات دهد.

وی ادامه داد: آنچه که امروزه ما به تعبیر امام و پیشوای خود از آن به نام بسیج یاد می‌کنیم، ماهیتش بازوی تمام انبیا در تمام طول تاریخ است، چنانچه حقی پایمال و ضایع شود، نوعی کفر محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه اگر تفکر بسیجی فراگیر شود دیگر نیازی به جنگ سیاسی نیست، گفت: به این دلیل که کفار در آن جامعه نفوذ نداشته و نمی‌توانند جنگ به راه اندازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رفاه‌طلبی‌ها طمع دشمن را زیاد می‌کند، هر جا تخلفی صورت گیرد هزینه‌های سنگینی در پی خواهد داشت و ما موظف هستیم تا بیش از هر چیز تفکر بسیجی را ترویج دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار