فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ خبر داد؛

اجرای 70 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان سیمرغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ از اجرای 70 عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 20November 2017
اجرای بیش از 70 عنوان برنامه  به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سیمرغبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد برمر» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ امروز در نشست خبری هفته بسیج ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه زلزله غرب کشور، اظهار داشت: بسیج بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین یادگار ماندگار معمار انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه 70 عنوان برنامه طی هفته بسیج در حوزه‌های فرهنگ و هنر، ورزش، رزمی و دفاعی و اقتصاد مقاومتی و خدمت‌رسانی پیش‌بینی‌ شده است، تصریح کرد: ویژه‌ برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد بسیجی نماد خدمت‌رسانی و بسیج داعیه حکومت جهانی اسلام و صدای رسای مستضعفین عالم اعلام می‌شود.
 
وی ادامه داد: طبق روزشمار برنامه‌های هفته بسیج اولین روز از این هفته که با عنوان «بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده است، دیدار با امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ و دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با برخی خانواده‌های نیازمند شهرستان را خواهیم داشت.
 
برمر با اشاره به اینکه دومین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، محرومیت و خدمت‌رسانی» نامگذاری شده است، اضافه کرد: افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت از برنامه‌های شاخص این روز است.
 
این مسئول افزود: چهارشنبه سومین روز هفته بسیج هم مزین به شعار «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» است که در این روز کارگاه‌های متعددی تحت عنوان کارگاهی آموزشی بسیج و جنگ نرم همچنین گردهمایی بسیجیان با حضور اساتید مجرب در حوزه علمی را خواهیم داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ بابیان اینکه چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم» نام‌گذاری شده، تصریح کرد: نشست هم‌اندیشی فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه همچنین نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ورزش از شاخص‌ترین برنامه‌های این روز است.
 
وی ادامه داد: جمعه پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری» نام‌گذاری شده که سخنرانی فرمانده سپاه پیش از خطبه‌های نماز جمعه و ارائه ویزیت رایگان و خدمات بهداشتی و درمانی در فضای مصلی را در این روز خواهیم داشت.
 
برمر با اشاره به اینکه روز شنبه ششمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی» نامگذاری شده، تصریح کرد: دعوت و میزبانی از نونهالان مهدهای کودک شهرستان توسط سپاه و با پخش پویانمایی، برنامه‌های نقاشی و ویژه‌برنامه‌های متنوع بتوانیم عزیزان نونهال را با فرهنگ مقاومت و فضای بسیج که به فرمایش امام راحل «بسیج مدرسه عشق است» آشنا کنیم.
 
این مسئول یادآور شد: در روز پایانی هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و انقلابی» نامگذاری شده که در این روز به‌عنوان حسن ختام برنامه‌های هفته بسیج صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان و گروهان‌های نمونه منتخب بسیج را با حضور آحاد مردم در میدان صبحگاه هفته بسیج خواهیم داشت که با اجرای نمایشی از اقتدار و توانمندی حوزه نیروهای مسلح شهرستان به‌ویژه یگان‌های نمونه بسیج را در این روز خواهیم داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در خلال این هفته گردهمایی‌های متعدد با حضور اساتید، رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های شاخص بسیجی را در سطح محلات به‌عنوان برنامه‌های محلی پیش‌بینی‌ شده است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است.
 
وی در ادامه به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی برای مردم زلزله‌زده غرب کشور توسط سپاه شهرستان اشاره کرد و گفت: 24 ساعت پس از وقوع حادثه با توجه به نهادینه بودن تفکر بسیجی و آتش به اختیار بودن مجموعه سپاه و بسیج جلسات ستادی با حضور دست‌اندرکاران شکل گرفت و یک روز پس از زلزله قرارگاه سازندگی و مردم یاری را شکل دادیم.
 
برمر با اشاره به اینکه از ابتدای امر کمک‌های بسیار خوبی از طرف مردم شهرستان شد، عنوان کرد: کمک‌های مردمی از طریق ایستگاه‌های استقراری سپاه، ایستگاه‌های خودرویی، پایگاه‌های مقاومت محلات و مساجد و شماره‌ حساب‌های رسمی و سازمانی بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی جمع‌آوری شد.
 
این مسئول یادآور شد: نگاه دوم بسیج برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده بازسازی این مناطق است که برای این امر آمادگی داریم و در حال سازمان‌دهی گروه‌های جهادی تخصصی شامل اکیپ‌های مختلف هستیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ بابیان اینکه تا این لحظه داوطلبانی از سطح شهرستان داشتیم و روزی نیست که مراجعه‌ای در این زمینه به سپاه شهرستان و رده‌های تابعه صورت نگیرد، متذکر شد: از مردم علاقه‌مند به‌عنوان نیروی کار تخصصی در بازسازی مناطق زلزله‌زده ثبت‌نام می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار