معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

۵۷۰ برنامه همزمان با «هفته بسیج» در قم اجرا می‌شود/ برگزاری همایش «عهد سربازی» در مسجد جمکران

سرهنگ «احمد بیطرفان» با اشاره به اجرای ۵۷۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در قم، گفت: همایش «عهد سربازی» روز هفتم آذرماه مصادف با آغاز امامت امام زمان (عج) در مسجد جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ - 20November 2017

۵۷۰ برنامه همزمان با «هفته بسیج» در قم اجرا می‌شود/ برگزاری همایش «عهد سربازی» در مسجد جمکرانبه گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج که در سالن جلسات مرکز شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: با اعلام حکم تشکیل بسیج توسط امام راحل، نیروی عظیم بسیج در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف پا به پای سپاه انجام وظیفه کرده است.

وی حادثه زلزله کرمانشاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: بسیجیان و سپاه از همان ساعات اولیه زلزله در منطقه حضور داشتند و به مردم آسیب‌دیده کمک کردند، چادرهایی توسط نیروهای بسیجی و نیز آن‌چه نیاز بوده برای کمک به زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شده است.

سرهنگ بیطرفان با بیان این‌که ۱۴۰ نفر در قالب یک گردان فنی از استان قم به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شده است، تصریح کرد: بسیج تاکنون مأموریت خود را در سطح اول انجام داده، مرحله بعدی بحث آواربرداری است که طبق قراردادهایی که بسته می‌شود، با تأمین امکانات کار را تا قبل از فصل سرما انجام خواهیم کرد، در حال حاضر پشتیبانی‌های نقدی موردنیاز است تا کمبودهایی مانند بحث گرمایش حل شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ عنوان برنامه و ۵۷۰ برنامه جزیی در هفته بسیج در استان قم اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با سازمان‌دهی سه هزار بسیجی و همایش بزرگی تحت عنوان «عهد سربازی» در روز هفتم آذرماه مصادف با نهم ربیع‌الاول سالروز امامت امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد، همچنین اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم به‌منظور محرومیت‌زدایی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به گردهمایی دانشجویان بسیجی چند دانشگاه قم، ابراز داشت: حضور سازمان‌یافته در میعادگاه‌های نماز جمعه و طرح گشت محله محور با عنوان «خدمت و امنیت» را در این هفته داریم که در نزدیک به ۲۵۰ پایگاه این طرح انجام می‌شود، و اجرای این برنامه در راستای اعتلای بسیج خواهد بود.

وی افزود: ارائه میز خدمت در مساجد، افتتاح پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی در نواحی و اقشار، دیدار با علما و مراجع، برگزاری مسابقات قرانی بسیج، بازدیدهای علمی از مراکز علمی، برگزاری شب‌شعر بسیج، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان قم است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها